خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گناباد:

طرح آمایش دانشگاه‌ها دستاوردهای انقلاب را ضایع می‌کند/ نباید مناطق محروم را محروم تر کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۹۵۴

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت : طرح آمایش دانشگاه‌ها یک طرح ضد انقلابی است و باید مردم در مقابل این طرح بایستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، محمد صفایی در حاشیه نشست شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه آموزش عالی گناباد گفت: ما در انقلاب اسلامی دستاوردهایی داشتیم مانند توسعه آموزش همگانی ، توسعه بهداشت و درمان ، توسعه مراکز آموزش عالی و...که در این میان مناطق کم برخوردار نیز از مراکز آموزش عالی برخوردار شده اند .

او ادامه داد: امروز دولت و وزارت علوم به یک استناد غلط طرح آمایش سرزمین را به گونه ای دنبال می‌کنند که دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را ضایع کرده و از بین می‌برند که این یک حرکت ضد انقلابی است.

صفایی افزود: ما باید در این آمایش تمرکز زدایی کرده تا دانشگاه‌هایی که در مراکز استانها هستند به سمت مناطق محروم بروند چه در تهران ، مشهد و سایر کلانشهرها نه اینکه دوباره مناطق محروم را محروم‌تر کنیم و در مناطق محروم ضعف ایجاد کرده و دوباره مردم را به سمت کلانشهرها سوق دهیم.

صفایی گفت: به عنوان نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در مقابل این حرکت ضد انقلابی خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز