خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت در بیرجند:

به دنبال تحولات اساسی در صنعت خودرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۳۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه خودرو به دنبال تغییر و تحولات اساسی و بنیادین هستیم و با تیم جدید و جوان و پاکدست صنعت خودرو اقدامات خوبی انجام خواهد شد که سبب رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند ،رضا رحمانی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد قائنات در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح فولاد قاینات، اظهار داشت: طرح مذکور یکی از طرح‌های بزرگ کشور بوده که تاکنون ساخت آن طولانی و در دوره جدید فعال شده است.
وی افزود: بسیاری از مشکلات کارخانه فولاد قائنات مرتفع و مسؤولیت کار آن به ایمیدرو داده و پیگیری می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان داشت: طبق برنامه پیش‌بینی‌شده مجتمع فولاد قائنات تا دهه فجر امسال به بهر‌‌ه‌برداری می‌رسد.
رحمانی با اعلام اینکه نهضت جدیدی در حوزه معدن، صنایع معدنی و ساخت داخلی آغاز شده که سبب رونق تولید می‌شود، تبیین کرد: دوره جدیدی در صنعت خودروی کشور ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه خودرو به دنبال تغییر و تحولات اساسی و بنیادین هستیم و با تیم جدید و جوان و پاکدست صنعت خودرو اقدامات خوبی انجام خواهد شد که سبب رضایتمندی مردم می‌شود.
وی از فعالیت نخستین واحد تولید لوازم خانگی هوشمند در کشور خبر داد و توضیح داد: به دنبال افزایش تنوع و بهبود کیفیت در صنعت خودرو هستیم و در این راه نیز با کسی شوخی و تعارف و ترس و واهمه‌ای نداریم و تنها ترس ما این است که نتوانیم به مردم خوب خدمت کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه با ایجاد چنین طرح‌هایی به دنبال زنجیره فعالیت هستیم تا این زنجیره کامل شود، اضافه کرد: به ایمیدرو و صنایع معدنی نامه مکتوب ارائه کردیم که جذب نیرو از داخل استان و بومی منطقه باشد و در مدارک تحصیلی پایین نیروهای بومی و در مدارج و تخصص‌های بالا می‌توانند از تمام کشور و البته با اولویت استان نیرو جذب کنند.
رحمانی با اشاره به طرح‌های اجراشده توسط بانک‌ها در مرکز، عنوان کرد: بسیاری از خدماتی که توسط بانک‌ها در تهران انجام می‌شود در استان نیز قابلیت اجرا دارد و فقط به دنبال این هستیم سطح اختیارات بانک‌ها را در استان‌ها افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه حوزه اکتشافات را جدی گرفته‌ایم و این ظرفیت‌ها ملزم سرمایه‌گذاری است، عنوان کرد: خراسان‌جنوبی ظرفیت‌های خوبی دارد که با مدیریت جدید به‌زودی می‌توان پایان بیکاری را در استان جشن گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح‌های اجراشده و در حال اجرا در سطح کشور، مطرح کرد: در حال حاضر نیز پروژه‌ها و طرح‌های خوبی در کشور آماده‌ شده که در حوزه ایمیدرو چهار میلیارد دلار طرح آماده افتتاح و تا پایان سال جاری نیز 100 هزار میلیارد تومان طرح توسط ایمیدرو با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز