خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

مسئولان نماینده ولی‌فقیه در استان را برای رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتصاب نماینده ولی فقیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ظرفیتی بزرگ و مناسب برای رشد و توسعه بیش از پیش استان در زمینه های مختلف است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سیدعلی اکبر پرویزی ضمن تشکر از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی گفت: همه مدیران و مسئولان در بخش های مختلف باید نماینده محترم ولی فقیه در استان را برای رسیدن به اهداف مورد نظر در بخش های مختلف یاری کنند.

وی خراسان‌جنوبی را دارای مردمی ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه برشمرد و خاطرنشان ساخت: با انتصاب نماینده ولی فقیه در استان مردم انتظار ارائه خدمات بهتر و بیشتری از مسئولان خواهند داشت.

وی ضمن اعلام آمادگی استانداری برای هرگونه کمک و مساعدت در این زمینه، گفت: امید است در یک فضای توام با همدلی و برادری با همپوشانی و هم افزایی در راستای حل و فصل موانع و مشکلات مردم استان بتوانیم گام های جدی‌تری نسبت به گذشته برداریم.

این گزارش حاکیست، در این جلسه که با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان استانی برگزار شده بود، طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... سید علیرضا عبادی به عنوان اولین نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد.

کد خبر : ۳۹۸۶۵۵