خبرگزاری کار ایران

دو روز پس از حادثه کشته شدن هشت کارگر:

کسی برای پاسخگویی به اداره کار اصفهان نیامد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۳۹

«رئیس اداره بازرسی کار اصفهان همچنین از حضور نیافتن کارفرما و بسیاری از افرادی که برای حضور در جلسه امروز فراخوانده شده بودند خبر داد و گفت: امیدواریم در جلسه روز شنبه(۲ اسفند) این نهاد‌ها حاضر شوند و به ما پاسخ دهند.»

دو روز پس ازحادثه سقوط مرگبار آسانسوریک مجتمع مسکونی در حال ساخت در اصفهان که به کشته شدن هشت کارگر ساختمانی انجامید، رئیس اداره بازرسی اداره کار استان اصفهان روز پنجشنبه از برگزاری جلسه‌ایدر اداره کار شهرستان اصفهان، با حضور سازنده آسانسور مجتمع سپهر(محل حادثه) خبر داد.

«امیر مسعود حاج رستم» امروز به خبرنگار ایلنا در اصفهان گفت: در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز(۳۰ بهمن) در اداره کار شهرستان اصفهان، با حضور سازنده آسانسور مجتمع سپهر برگزار شد، سازنده آسانسور به این نکته اذعان کرد که برای تعمیر و نگهداری بالابر با کارفرما قرارداد داشته است و مدارک آن موجود است.

رئیس اداره بازرسی کار اصفهان همچنین از حضور نیافتن بسیاری از افرادی که برای حضور در جلسه امروز فراخوانده شده بودند خبر داد و گفت: امیدواریم در جلسه روز شنبه(۲ اسفند) این نهاد‌ها حاضر شوند و به ما پاسخ دهند.

به گفته این مقام مسئول، هنوز پروانه ساخت این مجتمع مسکونی از سوی کارفرما به ما ارائه نشده است که منتظریم مدارک هرچه سریع‌تر کامل شوند.

تنها مصدوم حادثه هنوز قادر به سخن گفتن نیست

رئیس اداره کار شهرستان اصفهان نیز امروز در گفتگو با ایلنا از ملاقات خود با تنها بازمانده این حادثه(شهریار جناب مهابادی) که اکنون در بیمارستان الزهرای اصفهان بستری است خبر داد و گفت: این کارگر به دلیل دردی که تحمل می‌کرد نتوانست گزارشی از زمان وقوع حادثه در اختیار ما قرار دهد.

«حسین باقری» درباره شرایط سلامتی این کارگر گفت: طبق اطلاعاتی که از بیمارستان دریافت کردیم فرد مصدوم از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی شده است. همچنین از وضعیت سر کارگر مصدوم سی تی اسکن انجام گرفته است و خوشبختانه ضربه‌ای به این عضو وارد نشده است.

رئیس اداره کار اصفهان ادامه داد: حال عمومی این کارگر مساعد است اما به هرحال حادثه‌ای با این وسعت شکستکی و گوفتگی زیادی دارد اما سرو صورت وی دچار زخم و آسیب دیدگی نشده است. اما بر اثر ضربات وارده چند دنده وی(احتمالا دو دنده) شکسته که منجر به آسیب دیدگی طحال شده است. همچنین لگن او دچارشکستگی شده است که هم اکنون تحت فشار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ما برای شنیدن اظهارات این مصدوم در اوایل هفته آینده که حال مساعدتری از لحاظ روحی و روانی خواهد داشت به عیادت وی می‌رویم تا از او کسب اطلاع کنیم.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان تاکید کرد: تا روز یکشنبه(۳ اسفند) سعی می‌کنیم که اطلاعات پرسنلی و دقیق‌تر از این مصدوم و دیگر افراد کشته شده در این حادثه به دست آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز