خبرگزاری کار ایران

از هفتم تا دهم آذر؛

برگزاری اولین نمایشگاه HSE به قصد تغییر نگرش‌ در زمینه ایمنی و بهداشت کار

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۷۸

«هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقاء سطح علمی، ارائه فن‌آوری‌های پیشرفته و تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه HSE، ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی، تغییر نگرش‌های جدید در زمینه‌های ایمنی و بهداشت کار ذکر شده است.»

اولین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی و محیط زیست، آتش نشانی و امداد و نجات روز گذشته هفتم آذر ماه آغاز به کار کرد و تا روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

به گزارش ایلنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقاء سطح علمی، ارائه فن‌آوری‌های پیشرفته و تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه HSE(بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی، تغییر نگرش‌های جدید در زمینه‌های ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست در تمامی صنایع و ارائه چشم‌اندازی نوین در عرصه سلامت و بهداشت جامعه است. در همین راستا کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها، صنایع تولیدی و خدماتی با تازه‌ترین استانداردهای مدیریت ایمنی و سلامت و محیط زیست در حوزهٔ کار آشنا می‌شوند.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان بین المللی کار سالانه حدود ۳ میلیون نفر بدلیل حوادثو بیماریهای ناشی از کار جان خود را از دست می‌دهند که از این میان سهم حوادثناشی از کار حدود ۳۵۰ هزار نفر است. بر اساس اعلام این سازمان جهانی، خسارت‌های مادی ناشی از حوادثو بیماریهای ناشی از کار، حدود ۴ درصد GDP(تولید ناخالص داخلی) کشور‌ها برآورد می‌شود. بررسی‌ها برروی آمارحوادثناشی از کار بوقوع پیوسته در خلال سالهای۹۳-۱۳۸۹ نشان می‌دهد که بطور متوسط، حدود ۴۵ درصد از کل حوادثناشی از کار مربوط به بخش ساختمان می‌شود و این در حالی است که سهم بخش صنعت از حوادثکاری به وقوع پیوسته در سالهای مذکور حدود ۳۵ درصد و سهم بخش معدن حدود ۲ درصد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز