خبرگزاری کار ایران

۳۷ روز پس از وقوع در خط هفت مترو تهران؛

شهرداری هنوز درباره کشته شدن دو کارگر مترو پاسخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۹۰

«با گذشت ۳۷ روز از مرگ دو کارگر در خط هفت مترو رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که در زمان وقوع حادثه اعلام کرده بود «از مدیرعامل مترو و پیمانکار دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون بیایند و در رابطه با وقوع این حادثه گزارش دهند». امروز در مورد پیگیری این موضوع گفت: باید از محل وقوع حادثه بازدید می‌کردیم اما تعطیلات عید فطر این بازدید را به تاخیر انداخت.»

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از همکاران خود در این شورا درخواست کرد وظیفه نظارتی خود را درمورد کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو جدی تر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با گذشت ۳۷ روز از مرگ دو کارگر در خط هفت مترو رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که در زمان وقوع حادثه اعلام کرده بود «از مدیرعامل مترو و پیمانکار دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون بیایند و در رابطه با وقوع این حادثه گزارش دهند». امروز در گفتگو با ایلنا در مورد پیگیری این موضوع گفت: باید از محل وقوع حادثه بازدید می‌کردیم اما تعطیلات عید فطر این بازدید را به تاخیر انداخت.

احمد دنیا مالی ادامه داد: این بازدید صورت خواهد گرفت و حتما گزارشی از آن ارائه می‌شود.

انصاری، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در این باره به ایلنا گفت: درباره حادثه کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو متاسفانه هنوز هیچ جوابی نگرفته ایم.

انصاری با تاکید بر اینکه کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو باید پیگیری شود، افزود: امیدواریم دوستان وظایف نظارتی را در شورای شهر تهران جدی‌تر تعقیب کنند.

همچنین رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه به ایلنا گفت: موضوع را به خانم آباد مسئول کمیته مدیریت بحران و ایمنی ارجاع دادم اما هنوز پاسخی از سوی ایشان نیامده است و منتظرم پاسخ‌های کار‌شناسی ایشان ارائه شود تا بعد در این زمینه تصمیم بگیریم.

رحمت الله حافظی با اشاره به اینکه تا زمانی که پاسخ‌های کار‌شناسی این کمیته ارائه نشود، نمی‌توان تصمیمی گرفت، افزود: باید مشخص شود علت وقوع حادثه چه بوده است آیا از روی سهل انگاری و قصور بوده است؟ و بعد در این مورد تصمیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز