خبرگزاری کار ایران

برابر آمار سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۲ اتفاق افتاد:

۱۹ هزار بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی دچار حادثه ناشی از کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۶۱

در سال گذشته، ۱۹ هزار و ۴۷۷ بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی دچار حادثه ناشی از کار شدند / براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از مجموع این رقم ۱۹هزار و ۱۱۷ بیمه‌شده مرد و ۳۶۰ بیمه‌شده زن بودند.

در سال گذشته، ۱۹ هزار و ۴۷۷ بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی دچار حادثه ناشی از کار شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از مجموع این رقم ۱۹هزار و ۱۱۷ بیمه‌شده مرد و ۳۶۰ بیمه‌شده زن بودند.

بر این اساس، از مجموع حادثه‌دیدگان ناشی از کار، ۱۵ هزار و ۳۰۴ بیمه‌شده متأهل و ۴‌هزار و ۱۷۳ بیمه‌شده مجرد بودند.

گفتنی است، ۱۹ هزار و ۴۷۷بیمه‌شده حادثه ناشی از کار، ۱۷ هزار و ۹۰۲ نفر از آنها به بهبودی کامل رسیدند و ۱۱۷ بیمه‌شده نیز فوت کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین ۲۰۱ بیمه‌شده ازکارافتاده کلی و ۳۱۱ بیمه‌شده از کارافتاده جزئی شدند و ۹۴۶ بیمه‌شده نیز غرامت نقص عضو دریافت کردند.

همچنین، بی‌احتیاطی بیمه‌شدگان بالاترین آمار علت وقوع حادثه را تشکیل می‌دهد به طوری‌که ۱۲ هزار و ۴۷۴ بیمه‌شده معادل ۶۱ درصد از آنها بر اثر بی‌احتیاطی دچار حادثه ناشی از کار شدند.

شایان ذکر است، عدم رعایت مقررات ایمنی، وسایل بی‌حفاظ، وسایل معیوب، عدم استفاده از وسایل حفاظتی و فقدان اطلاعات از دیگر علت‌های عمده وقوع حادثه بیمه‌شدگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز