خبرگزاری کار ایران

سارق‌ طلا‌فروشی‌های تهران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۵۰

این زن شیاد از عدم حضور فروشنده طلافروشی که برای آوردن آب قند رفته بود، سوء استفاده کرده و تا حد امکان به طلا و جواهرات دستبرد زده و سپس متواری می شده است.

زن شیادی که با از طلافروشی های شهر تهران سرقت می کرد، توسط مردم دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.
[سرقت های زن شیک پوش از طلافروشی های تهران]

پلیس تهران توانست زن شیادی را که با ترفند خاصی اقدام به سرقت از طلافروشی های شهر تهران می کرد، شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش ایلنا، شگرد این زن تبهکار این بود که ابتدا طلافروشی مورد نظر را شناسایی کرده و از رفت و آمدها و تعداد افراد داخل طلافروشی در ساعت های مختلف اطلاعات کسب می کرد و سپس روز بعد با ظاهری آراسته به مغازه طلافروشی مراجعه و حین بازدید از سرویس های گران قیمت، خود را مریض جلوه داده و درخواست یک لیوان آب قند از فروشنده مغازه می کند.

بر اساس این گزارش، این زن شیاد از عدم حضور فروشنده طلافروشی که برای آوردن آب قند رفته بود، سوء استفاده کرده و تا حد امکان به طلا و جواهرات دستبرد زده و سپس متواری می شده است.

این زن شیاد ۲ روز پیش جهت دستبرد به همین روش به یکی از طلافروشی های خیابان نامجو مراجعه می کند که فروشنده زیرک پس از شنیدن درخواست آب قند از سوی زن جوان به موضوع شک کرده و قبل از خروج از مغازه بر می گردد که متوجه نیت سرقت زن جوان می شود اما متاسفانه این تبهکار حرفه ای با اسپری اشک آور به سمت فروشنده حمله ور شده و با ضربه یک بطری آب به سر فروشنده طلافروشی قصد فرار داشت که توسط همسایگان و رهگزان دستگیر می شود.

سرهنگ ' ابوالقاسنم باقری شاد ' سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت در این باره گفت: پس از اطلاع این موضوع از طریق مردم به سامانه ۱۱۰، اکیپی از ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل مراجعه و این زن تبهکار را که تاکنون به چندین فقره سرقت به همین شیوه اعترف کرده است را به مقر پلیس انتقال می دهند.

گفتنی است، متهم به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز