خبرگزاری کار ایران

توقیف ۴ میلیارد کالای قاچاق در ایست و بازرسی

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۱۸

پس از انجام اقدامات کنترلی و ایجاد ایست و بازرسی مقطعی، مأموران یک دستگاه تریلر مورد نظر را در این رابطه شناسایی و توقیف کردند.

مأموران پلیس آگاهی استان فارس یک دستگاه تریلر حامل مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال را توقیف کردند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان فارس ضمن اعلام این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از بارگیری و حمل یک محموله قاچاق توسط یک نفر مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به یکی از محورهای ورودی شهرستان شیراز اعزام شدند.

سرهنگ «سیروس حیدری» ادامه داد: پس از انجام اقدامات کنترلی و ایجاد ایست و بازرسی مقطعی، مأموران یک دستگاه تریلر مورد نظر را در این رابطه شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال خودرو به اداره مبارزه با قاچاق و در بازرسی از آن هفت هزار و ۳۳ ثوب انواع پوشاک، ۱۰ هزار و ۵۲۰ عدد لوازم بهداشتی، دو هزار و ۱۳۰ جفت انواع کفش، دو هزار و ۱۰۶ عدد لوازم یدکی خودرو، ۱۶ قوطی پودر بدن سازی، ۴۱۹ عدد مجسمه چوبی، ۹۱ هزار و ۲۰۰ حلقه لوح فشرده خام و یک دستگاه سونوگرافی که فاقد مدارک قانونی بودند، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده چهار میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز