خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

بکارگیری پلیس افتخاری در طرح امنیت محله‌ محور

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۷۴

چنانچه پلیس‌های افتخاری تمام شرایط پلیس را دارا باشند؛ هیچ محدودیتی برای جذب آنها وجود ندارد / در رابطه با آموزش این نیرو‌ها نیز فرآیندی تدوین شده تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با اعلام بکارگیری از پلیس افتخاری در طرح امنیت محله محور گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم، از پلیس افتخاری در طرح‌ امنیت محله محور استفاده کنیم.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به طرح موسوم به امنیت محله محور گفت: طی چهار سال گذشته تاکنون این طرح به اجرا در آمده و خوشبختانه نتایج بسیار خوبی نیز درخصوص ایجاد احساس امنیت برای مردم در برداشته است.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: با اجرای این طرح به ویژه در خصوص برخورد با اراذل و اوباش که جزء اولین دغدغه‌های مردم بود، اکنون به وضعیت مطلوبی دست یافته‌ایم و مردم نیز احساس رضایت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۶ مورد از ۳۶ موضوعی که دغدغه مردم بوده در قالب این طرح در حال پیگیری است و بیشتر مربوط به بحث‌های نظارتی و عملیاتی است و مردم عزیز نیز شاهد هستند که بعضا در این موارد اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: فروش غیرقانونی اقلام و محصولات فرهنگی مانند فیلم‌های غیرمجاز که بعضا در سطح شهر شاهد آن بودیم و هم اکنون نیز بعضا مواردی از آن وجود دارد نمونه‌هایی از آن است، و به طور کلی کسانی که به صورت عمده تولید کننده بودند، به ویژه در سالهای گذشته مورد برخورد قرار گرفته‌اند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه موضوع جدیدی که در طرح امنیت محله محور در دستور کار قرار گرفته، بحثپلیس افتخاری است، افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم در طرح‌های امنیت محله محور از پلیس افتخاری نیز استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: جذب همه افرادی که قرار است به عنوان پلیس افتخاری در این طرح فعالیت کنند، با دقت انجام خواهد شد و در رابطه با آموزش این نیرو‌ها نیز فرآیندی تدوین شده تا بتوانیم بر اساس این آموزش‌ها، از آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بحثپلیس افتخاری چندین سال است که مطرح شده، افزود: همکاران ما به ویژه در حوزه ستادی بر روی این موضوع مطالعه و تحقیق کرده‌اند و تمام جوانب را اعم از اینکه این نیرو‌ها چگونه و به چه نحوی به کار گرفته شوند و چگونه مورد حمایت قرار گیرند و نیز بحث‌های بیمه‌ای آنها در نظر گرفته‌اند.

ساجدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است، اعضای افتخاری پلیس بعد از چند مدت به استخدام پلیس درآیند، گفت: چنانچه پلیس‌های افتخاری تمام شرایط پلیس را دارا باشند؛ هیچ محدودیتی برای جذب آنها وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز