خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف ۷۰۰ کیلو مواد مخدر در شهرستان میناب

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۱۶

در تعقیب و گریز انجام گرفته و درگیری مسلحانه، سرانجام خودرو حامل مواد متوقف و به دنبال تیراندازی‌های متقابل یک تن از اشرار مسلح به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷۰۰ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «رضا محمدی یگانه» با اعلام این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب، با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد جابجایی محموله سنگین مواد مخدر و انتقال آن به شهرستان مطلع و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با چندین روز تلاش شبانه روزی مأموران، اعضاء این باند بزرگ مواد مخدر شناسایی و با اعزام چندین تیم عملیاتی منسجم در محورهای تردد سوداگران، یک دستگاه خودرو وانت پیکان با راننده و دو سرنشین مسلح در حالی که یکی از سرنشینان به صورت مسلح و آماده در بالای وانت مستقر بود، را مشاهده کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاچاقچیان به محض برخورد با مأموران ضمن تیراندازی به سمت آن‌ها اقدام به فرار کردند که با عکس العمل سریع و به موقع مأموران در تعقیب و گریز انجام گرفته و درگیری مسلحانه، سرانجام خودرو حامل مواد متوقف و به دنبال تیراندازی‌های متقابل یک تن از اشرار مسلح به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به انهدام یکی از بزرگ‌ترین باندهای مواد مخدر در استان و به هلاکت رسیدن سرکرده این باند خاطر نشان کرد: در این عمیات ۷۰۰ کیلو تریاک به همراه دو قبضه سلاح جنگی و تعداد زیادی فشنگ مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز