خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی سه اتوبوس اسکانیا در اردبیل و کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۲۱

«از بامداد امروز تا کنون سه دستگاه اتوبوس اسکانیا در استان‌های کرمان و اردبیل دچار حادثه و آتش‌سوزی شده‌اند که از میان مسافران‌شان پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.»

از بامداد امروز تا کنون سه دستگاه اتوبوس اسکانیا در استان‌های کرمان و اردبیل دچار حادثه و آتش‌سوزی شده‌اند که از میان مسافران‌شان پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ساعت یک بامداد امروز دو دستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر ۳۵ محور جاده جیرفت به کرمان در داخل تونل بهمن تصادف کردند، اعلام کرد: این حادثه منجر به آتش‌سوزی دو اتوبوس شد.

وی ادامه داد: به دنبال این آتش سوزی ۱۳ مسافر در اتوبوس اول و ۶ مسافر در اتوبوس دوم نجات داده می‌شود که ۳ نفر از آن‌ها به دلیل مصدومیت به مراکز درمانی منتقل داده می‌شود.

معاون عملیات پلیس راه با بیان اینکه به دلیل عدم رعایت فاصله طولی از سوی اسکانیای دوم در داخل تونل این حادثه رخ داده است، تاکید کرد: علت آتش سوزی دو دستگاه اسکانیا در حال بررسی است تا مشخص شود به چه دلیلی این حادثه رخ داده است.

اسنفدیاری همچنین گفت: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه اتوبوس اسکانیای دیگری در کیلومتر ۹۵ جاده سرچم به اردبیل از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شد. ۳۱ مسافر از اتوبوس خارج شدند. البته ۵ مسافر به علت فشار زیاد هنگام پیاده شدن مجروح شدند که ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز