خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در آخرهفته

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۶۴

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه(بیستم فروردین ماه) الی ساعت ۲۴ روز جمعه(بیست و دوم فروردین ماه) از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

ایلنا: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی آخرهفته را اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا طی اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی آخرهفته را اعلام کرد و بر همین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه(بیستم فروردین ماه) الی ساعت ۲۴ روز جمعه(بیست و دوم فروردین ماه) از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج چالوس
بر این اساس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است. همچنین ترددانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴ روز جمعه(بیست و دوم فروردین ماه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن‌آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز
بر اساس این اعلام، تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه(بیستم فروردین ماه) و همچنین از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه(بیست و یکم و بیست و دوم فروردین ماه) از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند
تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روز جمعه(بیست و دوم فروردین ماه) از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

در این اطلاعیه اعلام شده است که پلیس راه استان البرز موظف است طوری برنامه‌ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر(شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

پلیس راه استان‌های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدویت وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انت‌ها قرار دارد، اسکورت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز