خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاچاقچی تهرانی به همراه ۲۳ کیلوگرم هروئین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۶

طی یک عملیاتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲۳ کیلو و ۵۴۰ گرم هروئین در قالب بسته‌های کوچک کشف شد.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری توزیع کننده موادمخدر به همراه ۲۳ کیلوگرم هروئین در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اردشیر مطهری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایگاه یکم از طریق منابع اطلاعاتی خود دریافتند شخصی به نام «ج» پس از انتقال موادمخدر از شهرهای جنوب و جنوب شرقی کشور به تهران، با خودروی خود ضمن پرسه زنی در محدوده شمال پایتخت اقدام به توزیع آن به صورت خرده فروشی می‌کند لذا دستگیری متهم در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی، همه فعالیت‌های «ج» را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند، در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم مقدار قابل توجهی هروئین را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری و پس از جاسازی کردن آن در یک دستگاه خودرو، در شمال پایتخت توزیع می‌کند.

مطهری یادآور شد: بر این اساس طی یک عملیاتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲۳ کیلو و ۵۴۰ گرم هروئین در قالب بسته‌های کوچک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: متهم پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به دادسرای انقلاب معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز