خبرگزاری کار ایران

پیام فرمانده ناجا به مناسبت هفته پژوهش

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۴۱

نباید از نقش زیربنایی تولید امنیت در تحقق پیشرفت و عدالت در جامعه اسلامیمان غافل بود. به ویژه اگر جهادعلمی در ناجا زمینه ساز تولید و حفظ نظم و امنیت در کشور باشد.

ایلنا: سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پژوهش را به فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است:

خرد طبیعتی است که با دانش و تجربه افزایش پیدا می‌کند.

امام علی(ع)

دانش و حکمت، گمشده مومن است و به مصداق این حدیثگرانقدر یک سازمان متدین و مجموعه مدیران و کارکنان آن دغدغه و باور دارند که می‌بایست در کنار اجرای مأموریت‌های سازمانی به دنبال به دست آوردن دانش مورد نیاز در سطوح مختلف فردی، یگانی و سازمانی باشند تا بدین ترتیب حرکت علمی با روش‌های مناسب در مسیر تحقق کامل سازمان دانش بنیان استمرار یابد. در کنار حرکت جهادی در عرصه علم و پژوهش، داشتن نگرش علمی و رویکرد یادگیرندگی و نهادینه شدن تفکر، می‌تواند نقش موثر و بسزایی در تحول رشد و توسعه آن، برای شکل گیری یک سازمان پویا و مترقی را داشته باشد.

در استمرار فعالیت‌های علمی پژوهشی ناجا در سال‌های گذشته و مستند به چشم انداز تحقیقات ناجا، این سازمان لازم است در راستای کارآمدی ملموس در مدیریت دانش، با بالا‌ترین درجه مشارکت پذیری جامعه علمی و نخبگان کشور و توانمندی در بکار گیری فنون و ابزار پژوهش صنعتی و غیر صنعتی، در ارتقای تولید علم، زمینه‌های لازم برای توجه به کاربست و بهره گیری از نتایج تحقیقات علمی را فراهم نماید.

اینجانب ضمن تبریک «هفته پژوهش» به مسئولان، کار‌شناسان و محققان عرصه تحقیق و پژوهش ناجا و همچنین کلیه فرماندهان، مدیران و کارکنان، با عنایت به شعار سال ۱۳۹۲ و در جهت تحقق «جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی» در کشور، این نکته را یادآور می‌شوم که نباید از نقش زیربنایی تولید امنیت در تحقق پیشرفت و عدالت در جامعه اسلامیمان غافل بود. به ویژه اگر جهادعلمی در ناجا زمینه ساز تولید و حفظ نظم و امنیت در کشور باشد.

سلامتی و موفقیت روز افزون تمامی همکاران را در این زمینه از خداوند متعال خواهانم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز