خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد؛

آزادی ۱۸۰۰ زندانی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۳

ورود یک فرد به زندان موجب بروز مشکلات فراوان به داخل خانواده‌ها و سپس جامعه می‌شود؛ بنابراین باید همه تلاش و دغدغه مسئولان ما کاهش زندانیان باشد و این نیز تنها با همکاری خود مردم به ویژه زندانیان محقق می‌شود.

ایلنا: معاون قضایی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: امسال یک هزار و ۸۰۰ زندانی این مجتمع بر اساس دستور العمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان مصوب رییس قوه قضائیه، آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، علیرضا ولی‌پور اعلام کرد: با تشکیل تیم کار‌شناسان متخصص قضایی زندان‌های این مجتمع و شناسایی زندانیان واجد الشرایط، توانسته‌ایم تاکنون آمار قابل توجهی از جمعیت کیفری حاضر در زندانهای مستقر در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ را به تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر کاهش دهیم.

وی افزود: این اقدام با ابلاغ مفاد دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مصوب رئیس قوه قضاییه و دستورالعمل عفو عید سعید فطر سال جاری اعطایی از سوی مقام معظم رهبری و در بر اساس مصوبات شورای برنامه ریزی ویژه قضایی اداره کل زندان‌های استان تهران انجام شده است.

ولی‌پور اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم را از عوامل موثر در کاهش زندانیان دانست و گفت: مسئولان، اصحاب رسانه و تمامی اقشار تاثیرگذار باید در این مورد به نحو مطلوب عمل کنند.

معاون قضایی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: ورود یک فرد به زندان موجب بروز مشکلات فراوان به داخل خانواده‌ها و سپس جامعه می‌شود؛ بنابراین باید همه تلاش و دغدغه مسئولان ما کاهش زندانیان باشد و این نیز تنها با همکاری خود مردم به ویژه زندانیان محقق می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز