خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد؛

ساخت ۵ اردوگاه حرفه آموزی ویژه محکومان مواد مخدر در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۷

در حالیکه نیمی از زندانیان کشور را محکومان و یا معتادان به مواد مخدر تشکیل می‌دهند اما ظرفیت اردوگاه‌های موجود کمتر از ۱۰ درصد محکومان است.

ایلنا: پنج اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ویژه محکومان به مواد مخدر در کشور در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور امروز در بازدید از اردوگاه در حال ساخت حرفه آموزی و کاردرمانی ویژه محکومان مواد مخدر در خوی با بیان اینکه این سازمان در برخی از استان‌ها اردوگاه‌های محدودی برای محکومان به مواد مخدر دارد گفت: در حالیکه نیمی از زندانیان کشور را محکومان و یا معتادان به مواد مخدر تشکیل می‌دهند اما ظرفیت اردوگاه‌های موجود کمتر از ۱۰ درصد محکومان است.

اسماعیلی افزود: برای تفکیک محکومان به مواد مخدر و معتادان ۶ اردوگاه بزرگ منطقه‌ای در استانهای آذربایجان غربی، خراسان رضوی، تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و کرمان در دست ساخت است.

وی گفت مراحل اول اردوگاه استان‌های اصفهان وخراسان رضوی به بهره برداری رسیده و مراحل دوم آن‌ها در حال ساخت هستند.

اسماعیلی افزود: از این طرح‌ها، اردوگاه تهران تا پایان امسال و بقیه طرح‌ها سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی ویژه محکومان به مواد مخدر آذربایجان غربی در ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع زیر بناباظرفیت ۵۰۰ نفر در خوی ساخته می‌شود و در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار خوی نیز در این دیدار با بیان اینکه عملیات اجرایی این اردوگاه به علت تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات به کندی پیش می‌رود، افزود: تا کنون برای ساخت این اردوگاه ۳ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن امسال ۴ میلیارد ریال تخصص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز