خبرگزاری کار ایران

خودروی پراید با ۶ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان جریمه متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۶

در راستای طرح توقیف خودروهای بالای یک میلیون تومان جریمه، تاکنون ۱۳۶۹ دستگاه خودرو متخلف در استان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی پراید با ۶ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان جریمه در یکی از شهرهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی سعیدی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: در جریان توقیف خودروهای متخلف بیش از یک میلیون تومان جریمه، یک دستگاه خودروی پراید با ۶ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان تخلف رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: بنابر اذعان صاحب خودرو، تخلفات صورت گرفته از طرف پسرش بوده که خودرو نیز در اختیار وی قرار داشته است.

وی افزود: صاحب این خودرو فقط در صورت پرداخت جریمه‌های تخلفات می‌تواند، خودروی خود را تحویل بگیرد.

«سعیدی» تصریح کرد: والدین باید در واگذاری خودروهای شخصی به فرزندانشان کلیه مسائل را درنطر گرفته و حداقل هر دو ماه یکبار اقدام به استعلام خلافی خودروی خویش کنند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای طرح توقیف خودروهای بالای یک میلیون تومان جریمه، تاکنون ۱۳۶۹ دستگاه خودرو متخلف در استان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز