خبرگزاری کار ایران

«پسران اسکیپی» به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۸

پسران اسکیپی با اعتراف به بیش از ده مورد سرقت خودرو بنا بر دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران برزگ منتقل شدند.

ایلنا: پسرانی که در چند دقیقه اقدام به سرقت خودور می‌کردند و در چند ثانیه از محل متواری می‌شدند معروف به پسران اسکیپی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، یک باند ۵ نفره که مدت‌ها امنیت خودرو‌های شهروندان جنوب تهران را سلب کرده بودند، تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

شهروندان جنوب تهران می‌گفتند: این افراد با شکستن شیشه خودرو‌های را در چند دقیقه سرقت می‌کردند و سپس در چند ثانیه از محل سرقت متواری می‌شدند.

دستگیری این افراد که متهم به بیش از ده مورد سرقت بودند در دستور کار کلانتری ‌های جنوب شهر تهران به ویژه کلانتری ۱۶۰خزانه قرار گرفتند.

ماموان کلانتری منطقه خزانه پس از چند هفته فعالیت اطلاعاتی دو تن از افراد این باند را در محدوده یاخچی آباد ردیابی کردند.

ماموران کلانتری پس از تحقیقات مقدماتی این افراد را تحت مراقیت قرار دادند مشاهده کردند که متهمان در حال سرقت یک دستگاه خودرو هستند، لذا سریعا وارد عمل شده و سارقان را که با‌‌ رها کردن خودرو قصد فرار داشتند، دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

این افراد که دو تن از اعضای باند اسکیپی بودند، در بازجویی‌های اولیه آدرس مخفیگاه همدستان خود را که یک خانه مجردی در محدوده خزانه بود، لو دادند.

پلیس با هماهنگی مقام قضایی به سمت مخفیگاه متهمان به راه افتادند و با محاصره کامل خانه با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند و ۳ نفر باقیمانده از این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ احمد صالحی رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه درباره این خبر گفت: متهمان با اعتراف به بیش از ده مورد سرقت خودرو بنا بر دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران برزگ منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز