خبرگزاری کار ایران

موافقت رئیس جمهور با برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست وزیر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۷۹

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی طی نامه‌ای با تشکیل جلسات این ستاد به ریاست دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد موافقت کرد.

ایلنا: با موافقت رئیس جمهور، جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست دبیرکل این ستاد به عنوان جانشین رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ با توجه به پیدایش تهدیدات نوظهور، وقوع تحولات وسیع در عرصه‌های مختلف مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر، روانگردان و پیش‌ساز‌ها، ضرورت تحقق اهداف پیش‌بینی شده در اسناد قانونی مبارزه با مواد مخدر، سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بسته‌های اجرایی طرح ملی مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر، روانگردان و پیش‌ساز‌ها با رویکرد اجتماعی در برنامه پنجساله پنجم توسعه و تسریع در برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر که بالا‌ترین مرجع سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، روانگران‌ها و پیش‌ساز‌ها در کشور است، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی طی نامه‌ای با تشکیل جلسات این ستاد به ریاست دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد موافقت کرد.

در این راستا ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با رییس جمهور مصوبات جلسات ستاد نیز جهت استحضار و تایید نهایی تقدیم وی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز