خبرگزاری کار ایران

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا تشریح کرد؛

اخذ معافیت تحصیلی شرط ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۹

مشمولانی که بدون معافیت تحصیلی، در مدارس و یا دانشگاه‌ها ثبت نام و ادامه تحصیل دهند، از نظر وظیفه عمومی بعنوان مشمول غایب محسوب خواهند شد.

ایلنا: دانش آموزان و دانشجویان مشمول برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها ومدارس باید از سازمان وظیفه عمومی ناجا، معافیت تحصیلی دریافت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، «سرهنگ حجت اله واعظی‌نژاد» معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی گفت: پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و دانش آموزان مشمول می‌بایست پس از ثبت نام اولیه دردانشگاه‌ها و مدارس، با اخذ برگ درخواست معافیت تحصیلی، به یکی از دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مستقر در شهرستان محل تحصیل خود مراجعه نمایند تا نسبت به صدورمجوز تحصیلی آنان اقدام شود.

وی اظهار داشت: مشمولانی که بدون معافیت تحصیلی، در مدارس و یا دانشگاه‌ها ثبت نام و ادامه تحصیل دهند، از نظر وظیفه عمومی بعنوان مشمول غایب محسوب خواهند شد و برای ادامه تحصیل درهمین مقطع و مقاطع بعدی برای دریافت سایر خدمات مانند مجوز خروج از کشور و معافیت از خدمت سربازی با مشکل مواجه خواهند شد.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های این سازمان تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان دانشگاه‌ها و مدارس آموزش و پرورش صورت گرفته تا از ثبت نام قطعی افراد مشمول فاقد معافیت تحصیلی، خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز