خبرگزاری کار ایران

فرماندهی نیروی انتظامی:

امروز ایران همطراز قدرتهای بزرگ جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۷۳

آن‌ها دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی را نمی‌توان تغییر ماهوی داد چون نزدیک به ۴ دهه تلاش کردند و موفق نشدند خواهان ارتباط با جمهوری اسلامی هستند.

ایلنا: فرماندهی نیروی انتظامی گفت: امروز جمهوری اسلامی همطراز قدرتهای بزرگ جهان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار " اسماعیل احمدی مقدم " در مراسم گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی که در سالن شبستان مصلی امام خمینی برگزار شد گفت: دوازدهمین بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی جلوه‌ای از امتداد فرهنگی دفاع مقدس است. دفاع مقدس عزم، اراده، مقاومت، ایثار، فداکاری و خودباوری را در مسیر حصول به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به ما آموخت.

او ادامه داد: رزمندگان ما در شرایط بسیار سختی که تمام قدرت‌های جهان بر علیه ایران متحد شده بودند مقاومت کردند و اجازه ندادند اراده دشمن بر اراده آن‌ها پیروز شود. آن‌ها نگذاشتند که دشمنان به اهداف خود برسند و با وجود همه تحریم‌ها و فشارهایی که بر علیه ایران وجود داشت رزمندگان با عزم و اراده خواسته جمهوری اسلامی ایران را به کرسی نشاندند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در دنیای امروز میزان قدرت هر کشور تعیین‌کننده نقش او در عرصه جهانی است گفت: کشور‌ها در حال حاضر با قدرت‌های فنی، تکنولوژیکی، علمی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و… با هم قدرت‌نمایی می‌کنند و در جهان امروز منافع ملی براساس میزان قدرت هر کشوری ترسیم می‌شود.

او با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی هم‌طراز قدرتهای بزرگ جهان شده است گفت: ایران جزو کشورهای دسته دوم نیست و همه قدرتهای بزرگ می‌خواهند با جمهوری اسلامی همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: دیگر دوره این حرف‌ها که جمهوری اسلامی را بپذیریم یا نپذیریم گذشته است. جمهوری اسلامی از روز فتح خرمشهر تثبیت شد. آن‌ها دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی را نمی‌توان تغییر ماهوی داد چون نزدیک به ۴ دهه تلاش کردند و موفق نشدند آن‌ها دیگر خواهان ارتباط با جمهوری اسلامی هستند.

احمدی مقدم با اشاره به مذاکره تلفنی دیروز رئیس جمهور ایران و رئیس جمهور امریکا گفت: آن‌ها مذاکره تلفنی را یک پیروزی برای خود تلقی می‌کنند و شروطی را هم که برای مذاکره ذکر کردند شروط جدیدی نیست ایران این شرط‌ها را از قبل هم پذیرفته بود. آن‌ها فقط به خاطر اینکه بگویند پیش شرطی گذاشته‌اند این شروط را مطرح کرده‌اند. آن‌ها می‌خواستند بگویند که بازنده‌ای وجود ندارد.

او افزود: آن‌ها امروز از قدرت جمهوری اسلامی مطلع هستند و می‌دانند نمی‌توان این قدرت را نادیده گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از حضور برندهای خارجی در نمایشگاه استقبال می‌کنیم گفت: با وجود اینکه در این نمایشگاه شرکت‌های خارجی نیز حضور دارند اما ما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که در عرصه فناوری پلیسی و ایمنی بسیار پیشرفت کرده‌ایم و هر آنچه را که نیاز داریم می‌توانیم بسازیم.

او توضیح داد که تحریم‌ها باعثشد که ایران در زمینه ساخت تجهیزات پلیسی توانمند شود. ما می‌دانیم هر آنچه را هم که نتوانیم در حال حاضر بسازیم با چند سال تحقیق و پژوهش موفق به ساخت آن خواهیم شد.

احمدی مقدم تصریح کرد: پلیس هوشمند، امنیت هوشمند و قدرت هوشمند ترکیب منطقی، عقلانی و انتظامی قدرت است.

او در پایان گفت: جمهوری اسلامی اعلام می‌کند که توانایی ارائه خدمات و کمک‌های فنی و تکنولوژیکی را به کشورهای نیازمند دارد و ایران برای همکاری و تبادل اطلاعات در زمینه‌های فنی و دستاوردهای نظامی با همه کشور‌ها آماده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز