خبرگزاری کار ایران

برگزاری رقابت‌های باشگاهی شنای جانبازان و معلولین در زمستان ۹۵

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۵۷

رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت‌های باشگاهی این رشته در بخش آقایان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجید نوروزی در این باره اظهار داشت: پنجمین دوره رقابت‌های باشگاهی شنای جانبازان و معلولین در بخش آقایان در زمستان سال جاری به میزبانی یکی از استان‌های داوطلب برگزار خواهد شد و در حال حاضر مشغول بررسی شرایط استان‌هایی هستیم که برای این امر داوطلب شده‌اند و در عین حال اعلام آمادگی تیم ها را نیز دریافت می‌کنیم.

وی افزود: این مسابقات با هدف توسعه و گسترش رشته شنا در قشر ورزشکاران جانباز و معلول تدارک دیده شده و امیدواریم از خلال این مسابقات بتوانیم استعدادیابی نیز داشته باشیم و نیروهای جوان و جدید را شناسایی کنیم.

رئیس انجمن شنا ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده می‌توانند حداکثر با 7 شناگر در مسابقات شرکت کنند و الزاما می‌بایست دو ورزشکار زیر 23 سال در ترکیب به همراه داشته باشند. البته اگر تیمی ورزشکار زیر 10 سال همراه داشته باشد و این ورزشکار بتواند مسابقه را به اتمام برساند، امتیاز کامل نفر اول به آن فرد و تیمش تعلق خواهد گرفت و این اقدام به منظور تشویق تیم‌ها برای جستجوی شناگران جوان و استعدادهای بالقوه‌ای است که در سراسر کشور حضور دارند.

وی عنوان کرد: مسابقات در 10 کلاس و 70 ماده برگزار می‌شود و مجموع امتیازات کلاس‌بندی هر تیم نباید بیشتر از 49 باشد.

نوروزی گفت: در مسابقات سال گذشته 8 تیم حضور داشتند و خراسان رضوی «الف» توانست به عنوان قهرمانی دست یابد، شهدای مدافع حرم تهران دوم شد و عنوان سوم نیز به تیم خراسان رضوی «ب» رسید.

رئیس انجمن شنا در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 آذر ماه برای شرکت در این رقابت‌ها آمادگی خود را به اطلاع معاونت فنی فدراسیون برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز