خبرگزاری کار ایران

رضایی خبر داد:

۱۹ بازیکن به اردوی پارالمپیکی تیم والیبال نشسته دعوت شدند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، از برگزاری ششمین مرحله تمرینات تیم ملی برای آمادگی بازی‌های پارالمپیک و مسابقات جام بین قاره‌ای خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان، پیرامون این خبر گفت: تیم ملی طی اردوهای پیشین با سه تا چهار نفر ریزش مواجه بوده و ششمین مرحله تمرینات با  دعوت از ۱۹ بازیکن برگزار می شود.

رضایی افزود: تا زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره ای که اسفند ماه سال جاری در چین برگزار می شود، دو مرحله دیگر اردو در پیش داریم و طی این دو مرحله هم احتمالا یک نفر دیگر از ترکیب اردوها خط خواهد خورد. البته تیم برای مسابقات بین قاره ای با ۱۲ ملی پوش اعزام می شود.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: همان طور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم ترکیب تیم برای مسابقات جام بین قاره ای به گونه ای انتخاب می شود که بازیکنان جوان و جدید که فاقد کلاسبندی بین المللی هستند، حتما در این اعزام حضور داشته باشند. چراکه مسابقات چین، آخرین فرصت تایید کلاسبندی ورزشکاران جدید برای بازی های پارالمپیک ریو است و هر چقدر بازیکنان کلاسبندی شده ما بیشتر باشند، دستمان برای چینش و انتخاب بازیکنان بازتر است.

 برنامه برگزاری اردوی ششم، همانند ادوار قبل است و تغییر خاصی ندارد. ملی پوشان ۱۱ دی ماه وارد مشهد مقدس، محل برگزاری اردو می شوند و تمرینات آنها از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه برقرار خواهد بود.

در ششمین مرحله تمرینات تیم ملی، هادی رضایی به عنوان سرمربی، علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، حسن محمدی و حسن بخشعلی پور به عنوان مربی بر تمرینات نظارت دارند.

محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا دهقان به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده علیرضا شیروانی است.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده (تهران)،مهرزاد مهروان،ابوالفضل اولیایی(البرز) حسین فرزانه ( قزوین)، محمدرضا سبحانی نیا (اصفهان)،امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)،عیسی زیراهی (مرکزی)،میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی، احمد ایری(گلستان)، ناصر پور حسن (آدربایجان غربی)،سید حسین حسینی،حسین گلستانی (قم) و مهدی بابادی (خراسان رضوی) ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات معرفی شده اند.

کد خبر : ۳۳۴۰۶۱