خبرگزاری کار ایران

برای اعزام به پاراآسیایی اینچئون؛

اسامی نهایی دوندگان جانباز و معلول اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۵۰

معاون فنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اعلام اسامی نهایی ملی‌پوشان تیم دو و میدانی جانبازان، معلولین، نابینایان و کم بینایان خبر داد.

معاون فنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اعلام اسامی نهایی ملی‌پوشان تیم دو و میدانی جانبازان، معلولین، نابینایان و کم بینایان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر هادی‌زاده در این خصوص گفت: امسال شاهد برگزاری چندین مسابقه دوومیدانی بودیم که بخشی از آنها به صورت تخصصی در موارد دو و پرش و پرتاب‌ها انجام شد و رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور نیز در تمامی مواد، با حضور ورزشکارانی از کلیه معلولیت‌ها و با نظارت IPC برگزار شد.

هادی‌زاده در ادامه افزود: شیوه انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات اینچئون بر این اساس به ورزشکاران و مربیان اعلام شد که نفراتی که در درجه اول شانس مدال‌طلا و نقره دارند در اولویت هستند و بعد اگر ظرفیت اجازه می‌داد، نفراتی که شانس برنز دارند نیز در ترکیب تیم ملی قرار گیرند.

معاون فنی فدراسیون خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا در اوایل مرداد برگزار شد، کمیته فنی تشکیل شد و کلیه رکوردهای کسب شده توسط ورزشکاران در مسابقات امسال مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت، ۵۰ ورزشکار مرد و ۱۲ ورزشکار زن انتخاب شدند.

وی درادامه افزود: پس از اعلام اسامی توسط کمیته فنی، تعدادی از ورزشکاران درخواست داشتند تا رکوردهای آنها مجددا مورد بررسی قرار گیرد، از طرفی کمیته کلاس بندی نیز درخواست کرد تا شرایط کلاس بندی تعدادی از ورزشکاران مورد بررسی قرار گیرد، بر این اساس کمیته کلاس بندی مجدد تشکیل شد و از ۱۳ ورزشکار مورد نظر دعوت بعمل آمد تا بررسی های مجدد روی آنها انجام شود که متاسفانه کلاس بندی پزشکی برخی از آنها دچار تغییر شد.

هادی‌زاده گفت: رکوردهای این ورزشکاران در کلاس جدید پزشکی، با حد نصاب‌های مورد نظر کمیته فنی، تطابق نداشت و متاسفانه از حضور در ترکیب نهایی بازماندند.

وی در پایان اعلام کرد: کمیته فنی پس از بررسی‌های دقیق رکورد ورزشکارانی که درخواست بررسی مجدد داشتند و با در نظر گرفتن کلاس‌بندی های جدید، اسامی ملی‌پوشان اعزامی تیم دو ومیدانی از فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان را اعلام کرد که از میان آنها ۱۵نفر از فدراسیون نابینایان و کم بینایان و ۴۷ ورزشکار از فدراسیون جانبازان و معلولین هستند.

اسامی ملی‌پوشان فدراسیون جانبازان و معلولین:
جاوید احسانی‌شکیب، علی الفتلاوی، محمد الوان‌پور، علی امیدی، مهناز امینی نوگورانی، احمد اوجاقلو، سولماز بازرگان، جلیل باقری‌جدی، صادق بیت‌سیاح، عبدالرضا جوکار، سیدمهران حسینی، جلال خاکزادیه، محمد خالوندی، اعظم خدایاری، جواد دلاکه، حسن دهقانی، فرزاد سپهوند، مریم سلطانی، دانیال سورانی، یونس سیفی‌پور، زهرا شاه‌محمدی، عیسی شکری، حسین صادقی، سیامک صالح فرج‌زاده، مرضیه صدقی، امین عبدل‌پور، احمد عفراوی، کوروش فرهادی، محسن کائیدی، مهرداد کرم‌زاده، فائزه کرمانی، پرویز گل‌پسندحق، هاشمیه متقیان، محسن مجیدی، علی محمدیاری، سجاد محمدیان، هوشیار محمودی، علیرضا مختاری همامی، حسین مختاری، مرتضی مختاری، محمدعلی ملک‌پور، لیلا ملکی، فاطمه منتظری، عبدالرسول میرشکاری، پیمان نصیری، اختر نوری‌زاده، مهدی هاشم‌زاده

اسامی ملی پوشان فدراسیون نابینایان و کم بینایان:
نورمحمد آرخی، حمید اسلامی، علی الهی، امین بابلی، هاجر تکتاز، سید عرفات حسینی، سید حبیب حسینی، مسعود حیدری، حسین سعیدی، حسن عسگری، علیرضا فرح، آریان لطفی، مهدی مرادی، فالح ناصری، سجاد نیک‌پرست

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز