خبرگزاری کار ایران

گلبال قهرمانی جهان - فنلاند؛

ایران با ناداوری مقابل اسپانیا متوقف شد / مصاف حساس و پایانی ایران برابر میزبان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۴۱

تیم ملی گلبال کشورمان در ادامه رقابت‌های جهانی فنلاند و انتخابی پارالمپیک امروز(پنجشنبه) در حالی در ششمین دیدارش مقابل اسپانیا به تساوی رسید که داوران از برد حتمی ایران جلوگیری کردند.

تیم ملی گلبال کشورمان در ششمین دیدارش در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک برزیل مقابل اسپانیا به تساوی رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی گلبال کشورمان در ادامه رقابت‌های جهانی فنلاند و انتخابی پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل امروز(پنجشنبه) در حالی در ششمین دیدارش مقابل اسپانیا به تساوی رسید که داوران از برد حتمی ایران جلوگیری کردند.

در این بازی در حالی‌ که تیم ملی گلبال کشورمان با حساب ۶ بر ۵ اسپانیا را شکست داده بود و حتی داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورده بود، اما به دنبال اعتراض تیم حریف، داور یک ضربه پنالتی برای اسپانیا گرفت که این موقعیت توسط ملی‌پوشان کشورمان دفع شد، اما داور مجددا پنالتی را تکرار کرد که این ضربه وارد گل شد و ۳ امتیاز با ارزش این بازی با ناداوری از تیم کشورمان گرفته شد.

ایران با کسب یک امتیاز از این دیدار صاحب ۱۰ امتیاز شد.

تیم ملی گلبال کشورمان در آخرین بازی گروه خود ساعت ۲۰:۳۰ امشب به وقت تهران به مصاف فنلاند صدرنشین گروه خود و میزبان مسابقات می‌رود.

رقابت‌های جهانی فنلاند طی روزهای ۹ تا ۱۵ تیر در ۲ گروه برگزار می‌‌شود که در گروه اول تیم‌های ایران، آلمان، الجزائر، اسپانیا، فنلاند، جمهوری چک و آمریکا حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های بلژیک، برزیل، مصر، ژاپن، کانادا، چین، لیتوانی و ترکیه قرار دارند.

۳ تیم نخست این رقابت‌ها سهمیه حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ را به دست خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز