خبرگزاری کار ایران

ﭘﺎراﺗﮑﻮاﻧﺪوی‌ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ‌ﺟﻬﺎن - روﺳﯿﻪ؛

عزیزی دومین طلای ایران را به گردن آویخت

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۵۹

در دومین روز از پنجمین دوره رﻗﺎﺑﺘ‌ﻬﺎی پاراتکواندوی ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺟﻬﺎن که از روز ﮔﺬﺷﺘﻪ(شنبه) در ﻣﺴﮑﻮ روﺳﯿﻪ آﻏﺎز ﺷﺪه، آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها به مدال طلا دست یافت.

عزیزی تکواندوکار تیم ملی کشورمان با شکست کرواسی، دومین طلای تیم ملی ایران را در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان بدست آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ایلنا، در دومین روز از پنجمین دوره رﻗﺎﺑﺘ‌ﻬﺎی پاراتکواندوی ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺟﻬﺎن که از روز ﮔﺬﺷﺘﻪ(شنبه) در ﻣﺴﮑﻮ روﺳﯿﻪ آﻏﺎز ﺷﺪه، آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها به مدال طلا دست یافت.

اصغر عزیزی تکواندوکار وزن ۷۵ + کیلوگرم کشورمان در کلاس K۴۴ با شکست تکواندوکار کرواسی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی که سال گذشته نیز به مدال طلای این رقابتها رسیده بود، در فینال این دوره مسابقات در رقابتی جذاب و نفس گیر، ۱۲ بر ۱۰ از سد تکواندوکار خوش قد و قامت کرواسی گذشت و از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کرد.

عزیزی پیش از این مقابل اوکراین(۱۳ بر یک)، مکزیک(۱۰ بر ۲) و روسیه(۹ بر ۶) به برتری رسیده بود.

بدین ترتیب پرونده تیم ملی ایران در این رقابت ها بسته شد و هر ۳ تکواندوکار اعزامی کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

پیش از عزیزی، مهدی پوررهنما در وزن ۷۵ - کیلوگرم و در کلاس K۴۴ موفق به کسب مدال طلا و محمود جعفرزاده در وزن ۷۵ - کیلوگرم در کلاس K۴۲ به مدال نقره دست یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز