خبرگزاری کار ایران

آمادگى بازی‌هاى پاراآسیایى اینچئون؛

برترین‌هاى تیراندازى و شنا رکوردگیرى می‌کنند

کد خبر : ۱۵۰۴۹۵

رکوردگیرى از ورزشکاران رشته تیراندازى طى روزهاى ۱۳ لغایت ۱۵ اسفندماه جارى با شرکت ۴۶ تیرانداز معلول و جانباز برتر کشور در فدراسیون ورزش‌هاى جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

آیین رکوردگیرى از برترین ورزشکاران تیراندازى معلولین و جانبازان و شناى نابینایان براى حضور در اردوهاى متمرکز تدارکاتى دومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى اینچئون ۲۰۱۴ از فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رکوردگیرى از ورزشکاران رشته تیراندازى طى روزهاى ۱۳ لغایت ۱۵ اسفندماه جارى با شرکت ۴۶ تیرانداز معلول و جانباز برتر کشور در فدراسیون ورزش‌هاى جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

رکوردگیرى از تیراندازان برتر کشور در قالب ۷ بخش مسابقاتی: تفنگ بادى ایستاده مختلط، تپانچه بادى آقایان، تفنگ بادى درازکش مختلط، تفنگ بادى ایستاده آقایان، تفنگ بادى ایستاده زنان، تفنگ بادى دراز کش مختلط و تپانچه بادى بانوان بر پا خواهد شد. به این ترتیب ترکیب تیم تیراندازى براى حضور در اردوهاى متمرکز تدارکاتى بازیهاى پاراآسیایى اینچئون و تیم اعزامى به مسابقات جهانى لهستان در اردیبهشت ماه آینده مشخص می‌شود.

رکوردگیرى شناى نابینایان نیز طى روزهاى ۱۴ لغایت ۱۶ اسفندماه جارى در استخر مادران و کودکان(بعثت) برگزار می‌شود و پس از آن شناگران نابیناى کشورمان وارد نخستین مرحله اردوى تدارکاتى براى کسب آمادگى حضور در پاراآسیایى اینچئون و مسابقات بین‌المللى آلمان که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، خواهند شد.

مسابقات رکوردگیرى شناى نابینایان با شرکت ۲۴ شناگر و در ۷ ماده ۵۰،۱۰۰ و ۴۰۰متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت، ۱۰۰متر قورباغه، ۱۰۰متر پروانه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادى انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز