خبرگزاری کار ایران

چند انتصاب در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء

کد خبر : ۱۲۴۹۸۶

مهران تیشه‌گران طی حکمی از سوی علیمرادی رئیس فدراسیون به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شد.

مهران تیشه‌گران طی حکمی از سوی علیمرادی رئیس فدراسیون به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شد. وی مدیرکل کنونی ورزش و جوانان استان کردستان هستند.

به گزارش ایلنا، علیمرادی در حکمی امید سعیدی قهرمان اسبق المپیک ناشنوایان را به عنوان نایب رئیس آقایان فدراسیون منصوب کرد. امید سعیدی کارشناس اداره تربیت بدنی و دارای مدرک درجه دو مربیگری ملی است. همچنین در کارنامه ورزشی وی مقام‌های مختلف المپیک، جهانی و آسیایی هستند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب شد

علیمرادی همچنین در حکمی سارا جمهوری را به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب کرد. سارا جمهوری فیزیوتراپیست ورزشی در فدراسیون پزشکی ورزشی از سال ۲۰۰۴ است. وی کارشناس فیزیوتراپی دانشکده توانبخشی دانشگاه بهشتی، کارشناس مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه علم و صنعت، کارشناس ارشد بیومکانیک ورزشی، طراح و سازنده دستگاههای مختلف ثبت شده در کشور، واحد مسئول IT یازدهمین کنگره پزشکی ورزشی آسیا در سال ۲۰۰۸، فیزیوتراپیست تیمهای ملی رشته های مختلف از سال ۲۰۰۴ تاکنون، عضو استعدادهای درخشان از سال۸۶، بانوی برگزیده کشور در سال ۸۹، عضویت در فدراسیون جهانی پزشکی ورزشی FIMS، مولف و مترجم کتاب‌های مختلف ورزشی و مدرس دوره‌های آموزشی مختلف را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز