خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی، برترین بسکتبالیست پست ۵ جوانان جهان:

بسکتبال از من فرد دیگری ساخت / پیشنهادات اروپایی دارم

کد خبر : ۱۰۷۰۹۴

مرتضی ابراهیمی، بسکتبالیست جوان تیم ملی است که اخیرا در جریان رقابت های جهانی جوانان زیر ۲۳ سال ترکیه، مفتخر به دریافت عنوان بهترین بازیکن پست ۵ جهان شد.

بسکتبالیست جوان تیم ملی است که اخیرا در جریان رقابت های جهانی جوانان زیر ۲۳ سال ترکیه، مفتخر به دریافت عنوان بهترین بازیکن پست ۵ جهان شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ابراهیمی در خصوص ورودش به دنیای ورزش حرفه ای می گوید: بعد از ۴ سال که فعالیت مبتدی در این رشته داشتم وارد مسابقات لیگ شدم و سرانجام سال گذشته توانستم با تیم آسایشگاه کهریزک به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابم.

ابراهیمی در ادامه افزود: پس از حضور در رقابت های لیگ مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتم و به اردوها راه یافتم و در اولین حضور برون مرزی به همراه تیم ملی جوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های انتخابی آسیا و اقیانوسیه شدیم.

ملی پوشان جوان کشورمان در خصوص رقابت های جهانی ترکیه خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی آسیا و اقیانوسیه، مجوز ورود به رقابت های جهانی بود که خوش بختانه در اولین حضور جهانی تیم ملی جوانان توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد پیشنهاداتی که برای حضور در تیم های خارجی به او شده است گفت: در جریان مسابقات ترکیه پیشنهاداتی از تیم های ترکیه در شهرهای مختلف از جمله استانبول و آدانا داشتم و اسپانیا و ایتالیا نیز از دیگر کشورهای پیشنهاد دهنده بودند.

بهترین بازیکن پست ۵ جهان در مورد تاثیر ورزش در زندگی اش می گوید: از زمانی که وارد فعالیت های ورزشی شدم، دریچه ای دیگری به رویم باز شد و بسکتبال با ویلچر چهره ای متفاوت از قبل از من ساخت و خوشحالم که امروز می توانم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

او در مورد سایر رویدادهای برون مرزی پیش روی تیم ملی گفت: از آنجایی که من در عضویت تیم ملی بزرگسالان نیز هستم پس از بازگشت از رقابت های جهانی ترکیه، وارد اردوی تیم ملی شدم تا همراه با تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در رقابت های انتخابی آسیا، ویژه مسابقات جهانی کره جنوبی، عازم تایلند شوم.

وی افزود: با پایان یافتن تمرینات این مرحله، مهر ماه اردوی متصل به اعزام بازی های پاراآسیایی مالزی آغاز خواهد شد و اوایل آبان ماه نیز برای شرکت در این مسابقات عازم مالزی می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز