خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌آمادگی‌جسمانی‌قدرتی‌فرزندان شاهد؛

تهران‌الف و مازندران قهرمان اولین دوره

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۴

اولین دوره مسابقات با حضور ۱۲۰ ورزشکار جانباز و ۴۰ ورزشکار فرزند شهید و ایثارگر از ۲۱ استان در کردان کرج برگزار شد.

تهران الف و مازندران قهرمان اولین دوره مسابقات جانبازان و آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد کشور شدند.

به گزارش ایلنا، اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور جانبازان و اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور ۱۲۰ ورزشکار جانباز و ۴۰ ورزشکار فرزند شهید و ایثارگر از ۲۱ استان کشور طی روزهای بیست و یکم الی بیست و چهارم شهریورماه به همت اداره کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کردان کرج برگزار شد، در رده بندی تیمی رشته وزنه برداری جانبازان که در درو گروه و ۱۵ رده برگزار شد، تیم تهران الف با کسب ۷۰ امتیاز قهرمان و تیم‌های کردستان و اصفهان به ترتیب با ۵۱ و ۵۰ امتیاز به مقام دوم و سوم دست یافتند. همچنین در رشته آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان که در دو رده وزنی برگزار شد تیم مازندران با کسب ۲۷ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای تهران الف و ایلام با ۱۹ و ۱۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

در پایان مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و جناب آقای فاطمی نسب و مددی مدیر کل و معاون اداره کل تربیت بدنی و عالیانی معاون فرهنگی استان البرز و دیگر مدعوین برگزار ضمن اهداء تندیس مسابقات به تیمهای برتر جوایز و حکم و مدال نفرات برگزیده اهداء گردید. همچنین پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع) بر دوش جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر در سالن برگزاری به گردش در آمد و حاضرین از تبرک آن به وجد درآمدند.

بنابه اعلام میر شفیعی سرپرست فنی مسابقات نتایج انفرادی مسابقات به قرار زیر به دست آمد:

در مجموع انفرادی و در دسته جانبازان دارای کلاس پزشکی در وزن ۵۴ کیلوگرم؛ محسن بایرام زاده از تیم تهران الف بر سکوی قهرمانی ایستاد و هادی خیاط زاده از تهران الف و امیر قصابان از قزوین دوم و سوم شدند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم؛ حسن واحدی از آذربایجان شرقی مقام قهرمانی را از آن خود کرد و غلامرضا شاهمرادی از زنجان و نادر ظاهری از کردستان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

مجید مهابادی از تیم تهران الف؛ محمود جمالزاده از گیلان و ورزگار ناصری از کردستان در وزن ۶۵ کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم؛ مقام اول و قهرمانی به مجتبی بختیاری از تیم تهران الف رسید و مقام‌های دوم وسوم را محمد حسین دانشور از تهران الف و سید سعید حسینی از ایلام کسب کردند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم؛ اصغر پوراسد وزنه‌بردار کرمانشاهی به مقام قهرمانی دست یافت و سید علی موسوی از خوزستان و محمدحسن رحیمی از کردستان دوم و سوم شدند.

در وزن ۸۸ کیلوگرم؛ مهدی اسدزاده از تیم تهران الف با مهار وزنه ۱۹۰کیلوگرمی رکورد سنگین وزن وزنه‌برداری را شکست و به مقام قهرمانی رسید و رحمان احمدی از کردستان و ولی حبیبیان شجاعی از خوزستان مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم؛ جلیل بورقی از تیم توابع تهران بود که رسول بایرامی از تهران الف و ولی‌الله سالاریه از مازندران مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در وزن ۱۰۷ کیلوگرم؛ احمد استوار از گیلان قهرمان، سیدعلی مشهدی عباس از تهران الف نایب قهرمان و ایرج شیرانی از اصفهان سوم شدند.

در وزن به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم نیز علی اکبر فلکی وزنه‌بردار مازندرانی قهرمان شد و محمود حسنی از تهران الف و میربگ رضایی از کرمانشاه مقام های بعدی را به دست آوردند.

در دسته گروه ویژه(جانبازان فاقد کلاس بندی پزشکی) نیز این مقام ها به دست آمد:

در وزن ۶۵ کیلو گرم؛ فرج‌الله روستا از تیم تهران الف قهرمان، سعید فتاح از قزوین مقام دوم، فریبرز جاهی از توابع تهران مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم؛ مرتضی طلایی از کرمانشاه قهرمان، علی خواجویی از کرمان مقام دوم، محمدمراد نوری از لرستان مقام سوم را از آن خود کردند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم؛ سعید درودیان از تیم تهران ب قهرمان، صالح صالح‌زاده از کردستان مقام دوم، محمدعلی محمدی از زنجان مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۸۸ کیلوگرم؛ محمود بهتویی از تیم تهران ب قهرمان، محمدرسول نصرالله‌زاده ازگیلان مقام دوم، جهانگیر ظریف‌زاده از خوزستان مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم؛ جمشید شفیع زاده از اصفهان قهرمان، ولی مرادی از ایلام مقام دوم، محمود حسینی از ایلام مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن به اضافه ۹۷ کیلوگرم؛ محمدرضا نیک روش قهرمان، عباس محمودی از زنجان مقام دوم، عبدالکریم رشیدی از ایلام مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش مسابقات آمادگی جسمانی - قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر و در دسته منهای ۹۰ کیلوگرم به ترتیب مرتضی عنایتی از استان مازندران، حسن افشار زاده و محمد عزیزی از استان ایلام رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در دسته به اضافه ۹۰ کیلوگرم نیز محرم عبدی‌پور از تیم تهران الف به مقام قهرمانی، محسن دانشجو از خراسان رضوی و اباذر رمضانی از مازندران به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز