خبرگزاری کار ایران

ازبکستان ۳ - عربستان یک؛

سردار ازبک‌ها، عربستان را به خانه برگرداند / پایان کار سعودی‌ها در جام شانزدهم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۴۲

در پایان دو تیم چین و ازبکستان از این گروه راهی مرحله حذفی شدند که چین‌ به مصاف استرالیا خواهد رفت و ازبکستان نیز با کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد.

دیدار تیم‌های ازبکستان و عربستان با نتیجه ۳ بر یک به سود ازبک‌ها به پایان رسید تا چمدان سعودی‌ها به مقصر ریاض بسته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حساس‌ترین دیدار از گروه دوم جام‌ملت‌های آسیا تیم‌های ازبکستان و عربستان با قضاوت بنجامین ویلیامز از استرالیا در ورزشگاه AAMI شهر ملبورن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک به سود تیم ازبکی به پایان رسید تا سعودی‌ها هم با جام شانزدهم وداعی زودهنگام داشته باشند.

ترکیب ازبکستان:نستروف، موخامدیوف، دنیسوف، اسماعیلوف، مولادجانوف، اسکندروف، حسنوف، رشیدوف، حیدروف، احمدوف، نسیموف

ترکیب عربستان:ولید عبدالله، اسامه هوساوی، عمر هوساوی، یاسر الشهرانی، عبدالله الزواری، سعود خریری، سالم الداوساری، سلمان الفرج، نواف العبید، محمد السهلاوی، نایف هزازی

در دقیقه ۲ که هنوز دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند سردار رشیدف موفق شد بر روی غافلگیر کردن سعودی‌ها دروازه ولید عبدلله را به زیبایی باز کند تا اربک‌ها را یک بر صفر پیش بیندازد. در ادامه باز هم ازبک‌ها تیم برتر میدان بودند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه سعودی‌ها پیش رفتند که البته در زدن گل‌های بیشتر موفقیتی کسب نکردند تا بازی در نیمه‌نخست با همان تک گل به پایان برسد. البته سعودی‌ها هم در دقایقی نبض بازی را در اختیار می‌گرفتند و تا پشت محوطه جریمه ازبک‌ها خوب پیش می‌رفتند که در این منطقه از زمین در زدن ضربات پایانی ناکام بودند.

در نیمه دوم داور استرالیایی رد دقیقه ۶۰ برای سعودی‌ها اعلام پنالتی کرد تا این تیم عربی به ماندن در جام امیدوار کند. السهلاوی پشت این ضربه ایستاد و با به ثمر رساندن پنالتی بازی را با تساوی کشید.

در دقیقه ۷۱ وحید شدیف بر روی ارسال زیبای هافبک راست تیمش موفق شد با ضربه سری زیبا دروازه ولید عبدلله را بار دیگر باز کند تا امید سعودی‌ها را به یأس تبدیل کند.

در ادامه و در دقیقه ۷۹ سردار رشیدف بار دیگر برای ازبک‌ها گلزنی کرد تا دومین گل خود و سومین گل تیمش را وارد دروازه سعودی‌ها کند و این گل آب پاکی بود بر پیکر عربستانی‌ها چراکه باید چمدان‌های خود را به مقصد ریاض ببندند. سردار ازبک‌ها سعودی را به خانه فرستاد.

در پایان دو تیم چین و ازبکستان از این گروه راهی مرحله حذفی شدند که چین‌ به مصاف استرالیا خواهد رفت و ازبکستان نیز با کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد.

پرواز کبوترهای سفید در اطراف و بالای ورزشگاه AAMI شهر ملبورن از نکته‌های قابل توجه این دیدار بود که در اواخر بازی به اوج خود رسید. گویا کبوتران استرالیایی بر حذف سعودی‌ها مرثیه سرایی می‌کردند!

جدول رده‌بندی این گروه در پایان دور گروهی به این شرح است:

۱ - چین با ۹ امتیاز

۲ - ازبکستان با ۶ امتیاز

۳ - عربستان با ۳ امتیاز

۴ - کره شمالی بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز