خبرگزاری کار ایران

جام جهانی هنوز برای ما تمام نشده؛

فان خال: مزد تلاش خود را گرفتیم / به بازیکنانم ایمان داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۴۸

مکزیک مقابل ما بازی بسته ای را ارائه داد و همین مساله باعثشد توپ در اختیار ما باشد.

سرمربی تیم ملی هلند تاکید کرد که بازیکنان تیمش مزد تلاش ۹۰ دقیقه ای خود را برای کسب پیروزی دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، لوئیس فان خال پس از پیروزی شاگردانش مقابل مکزیک و صعود به دور یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: به بازیکنان خود ایمان داشتم که برای پیروزی تلاش کنند. ۹۰ دقیقه برای گل زدن تلاش کردیم و مزد تلاش خود را گرفتیم.

وی با بیان اینکه این پیروزی اعتماد به نفس تیم ما را بالا می برد، افزود: خوشحالم که تلاش بازیکنان تیم به بار نشست و توانستیم پیروزی را به خود اختصاص دهیم. ما مالکیت توپ بالایی داشتیم و توانستیم بازی را کاملا کنترل کنیم.

سرمربی هلند همچنین با اشاره به بازی بسته مکزیکی ها در این دیدار تاکید کرد: مکزیک مقابل ما بازی بسته ای را ارائه داد و همین مساله باعثشد توپ در اختیار ما باشد.

فان خال با خطاب قرار دادن شاگردانش برای ادامه رقابت ها متذکر شد: جام جهانی هنوز برای ما تمام نشده و باید منظر بمانیم و ببینیم چه تیمی حریف بعدی ما خواهد شد. البته روحیه تیمی ما بالاست که این مهم ترین نکته برای تیم هلند است و چشم به دیدارهای بعدی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز