خبرگزاری کار ایران

در میان استقبالی پرشور هواداران؛

ملی پوشان فوتبال به کشور بازگشتند / دیدار اعضای تیم ملی با روحانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۳۸

پس از آیین استقبال از کاروان اعزامی به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل و استراحت آنها، ملی پوشان با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان دیدار خواهند داشت.

ملی پوشان فوتبال ایران بامداد امروز شنبه در میان استقبال پرشور هواداران، وزیر وزارت ورزش و جوانان، برخی از مسئولان و هواداران علاقه مند به فوتبال، از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد میهن اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملی پوشان فوتبال به همراه کادر فنی با پروازی که مستقیم از برزیل به تهران آمد، ساعت چهار بامداد امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شدند.

تعداد زیادی از فوتبال دوستان و هواداران تیم ملی از شهرهای تهران، کرج، کاشان، قم، اراک، اصفهان و قزوین برای استقبال ملی پوشان تیم فوتبال کشورمان از ساعات پیش خود را به محل سالن تشریفات رسانده بودند.

کاروان تیم ملی فوتبال از طریق سالن ویژه در سی آی پی وارد فرودگاه امام خمینی شدند و مورد استقبال پرشور مردم و مسئولان قرار گرفتند.

به گفته عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، پس از آیین استقبال از کاروان اعزامی به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل و استراحت آنها، ملی پوشان با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان دیدار خواهند داشت.

تیم ملی فوتبال ایران، با کسب یک تساوی مقابل نیجریه و دو شکست برابر آرژانتین و بوسنی به کار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز