خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

حسینی: کی‌روش به ما درس بزرگی داد / او هرگز چیزی برای خودش نخواست

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۶۷

کی‌روش بعد از بازی با بوسنی مانند همیشه برای ما معلم بود. او از زحمات تک تک بازیکنان تشکر کرد و اوج معلم بودن خود را نشان داد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش با وجود شکست ایران برابر بوسنی نشان داد مربی و معلم بزرگی است.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر بوسنی گفت: بوسنی تیمی بود که در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت و راحت بازی کرد. البته تمرکز ما هم برای این مسابقه زیاد بود ولی در نهایت شکست خوردیم.

وی افزود: کارلوس کی‌روش در چند روز گذشته تلاش زیادی کرد تا بازیکنان ایران را از نظر روانی آماده مسابقه کند ولی ما یک مقدار خسته بودیم.

مدافع تیم ملی ایران همچنن تاکید کرد: کی‌روش بعد از این بازی مانند همیشه برای ما معلم بود. او بعد از بازی با تشکر از تک تک بازیکنان اوج معلم بودن خود را نشان داد و از همه بابت زحماتی که کشیدند قدردانی کرد، در حالی هم ما و هم کل مردم ایران باید از او تشکر کنیم.

حسینی در پایان گفت: کی‌روش هر حرفی در این مدت زده بود، به خاطر بازیکنان بود و هیچ چیز را برای خودش نخواست. کی روش بعد از بازی تاکید کرد تا من هستم مشکلی برای شما بازیکنان وجود نخواهد داشت. او با وجود اینکه در این مسابقه نتیجه نگرفتیم اما باز هم درس خوبی به ما داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز