خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

سوشیچ: می توانستیم صعود کنیم / ایران انگار مساوی می‌خواست!

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۳۶

ایران نیاز به برد داشت اما باز هم دفاعی کار کرد و این به ضررشان شد. ایران به گونه ای بازی کرد که من حس کردم مساوی می‌خواهند.

سرمربی تیم فوتبال بوسنی با ابراز تاسف از حذف این تیم از جام جهانی گفت: می توانستیم با امتیاز گرفتن مقابل نیجریه از این گروه صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سافت سوشیچ پس از پیروزی ۳ بر یک برابر ایران گفت: برای ایران متاسفم. آنها اگر می‌بردند می‌توانستند صعود کنند، اما بازیکنان من عملکرد خوبی ارائه دادند و توانستند فرصت‌های بیشتری برای گلزنی به دست بیاورند.

وی ادامه داد: این برد برای ما خیلی مهم بود. باید یک تصویر خوب از خودمان به نمایش می‌گذاشتیم. حالا با سر بالا به خانه باز می‌گردیم. فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس تر بودیم و داور دیدار برابر نیجریه منصفانه‌تر عمل می‌کرد، می توانستیم صعود کنیم.

وی درباره آینده خودش گفت: این آخرین حضور من روی نیمکت بوسنی به عنوان مربی بود. تعهدم به پایان رسیده و می‌خواهم آینده‌ام را خودم انتخاب کنم.

سوشیچ در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای باز کردن دفاع ایران داشته، گفت: ایران امشب هم دفاعی بازی کرد. این سبکی نیست که تیم من بازی کند. ایران نیاز به برد داشت اما باز هم دفاعی کار کرد و این به ضررشان شد. ایران به گونه ای بازی کرد که من حس کردم مساوی می‌خواهند. شاید این سبک بازی ایران است و به آن عادت کرده‌اند. سبک بازی ایران باعثتعجب بازیکنان من شده بود. خود من هم کمی تعجب کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز