خبرگزاری کار ایران

هیچ استرس و فشاری نداریم؛

نکونام: می‌خواهیم نشان دهیم بی‌جهت به برزیل نیامده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۴۳

ما هیچ استرس و فشاری ندارم و فقط به این فکر می‌کنم که آماده حضور در بازی باشم و کاری که باید انجام بدهم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که می‌. خواهیم نشان دهیم بی‌جهت به برزیل نیامده‌ایم

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با نیجریه گفت: حضور در این جام برای من یک آرزو بوده است. ما راه سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و کمتر کسی فکر می‌کرد که ما به اینجا برسیم، اما اکنون اینجا هستیم. آرزوی بعدی ما این است که با افتخار برزیل را ترک کنیم. امیدوارم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و با بهترین عملکرد از برزیل خارج شویم. بهترین تیم‌های جهان در جام جهانی حضور دارند. ما می‌خواهیم نشان بدهیم که بی‌جهت به اینجا نیامده‌ایم و امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم.

نکونام در پاسخ به سوالی درباره حضورش در اسپانیا و کلیدی بودن نقش او در تیم ملی گفت: بدون شک بازیکنان کلیدی‌تر بیشتر به تیم کمک می‌کنند. من هم یکی از آن‌ها هستم و وقتی تجربه‌های بین‌المللی کنار تجربه‌های بومی قرار می‌گیرد یک تیم شکل می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: ما هیچ استرس و فشاری ندارم و فقط به این فکر می‌کنم که آماده حضور در بازی باشم و کاری که باید انجام بدهم. ‌شرایط طوری نخواهد بود که بخواهیم با استرس وارد زمین شویم. هر چیزی که تمرین کرده‌ایم را در زمین پیاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز