خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

رحمانی: باید همدل باشیم تا نتیجه بگیریم / همه بازیکنان باید آماده باشند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۳۶

نکونام به عنوان کاپیتان به ما گفت اگر در ترکیب برابر نیجریه نبودید، انگیزه‌تان را از دست ندهید چرا که موفقیت در جام جهانی زمانی حاصل می‌شود که همه بازیکنان آماده باشند.

هافبک تیم ملی ایران می‌گوید برای او حضور در اردوی تیم ایران در جام جهانی افتخار است و امیدوار است بتواند همراه تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیستمین دوره جام جهانی در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو اردو زده است.

بختیار رحمانی که در فولاد خوزستان فصل خوبی را پشت سر گذاشت، در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: برای من افتخار است که اینجا در کنار سایر بازیکنان تیم ملی ایران هستم. تلاش می‌کنیم که بتوانیم جام جهانی خوبی را پشت سر بگذاریم. با جواد نکونام کاپیتان تیم درباره بازی نیجریه صحبت کردیم و به نظر من اگر همه بازیکنان همدل باشند، می‌توانیم به موفقیت برسیم.

رحمانی در ادامه گفت: نکونام به عنوان کاپیتان به ما گفت اگر در ترکیب برابر نیجریه نبودید، انگیزه‌تان را از دست ندهید چرا که موفقیت در جام جهانی زمانی حاصل می‌شود که همه بازیکنان آماده باشند.

تیم ملی فوتبال ایران امروز(جمعه) ‌ آخرین جلسه تمرینی خود را در شهر کورینتیانس برگزار خواهد کرد و سپس به شهر کوریتیبا محل برگزاری بازی با نیجریه سفر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز