خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

حیدری: شاید ترکیب اصلی تغییر کند / توپ‌هایی که داریم شش هدف دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۷۱

کی روش نشان داده که تا روز آخر تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد می کند. امیدوارم هر کس در ترکیب اصلی قرار می گیرد بتواند بهترین بازی را برای تیم ملی ایران انجام دهد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم قبل از حضور در جام جهانی گفت: ترکیب تیم ملی مشخص شده است اما تا روز آخر ممکن است کی روش تغییراتی را در ترکیب این تیم انجام دهد.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری که پس از تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی در محل سالن کنفرانس کمپ کورینتیانس با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما یک هفته است که تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم. ترکیب تیم مشخص شده است اما کی روش نشان داده که تا روز آخر تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد می کند. امیدوارم هر کس در ترکیب اصلی قرار می گیرد بتواند بهترین بازی را برای تیم ملی ایران انجام دهد.

حیدری در پاسخ به پرسش یک خبرنگار برزیلی که چه چیزی می خواهید تا آرژانتین را شکست دهید گفت: به هر حال بازی با آرژانتین شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما آماده هستند و باید تلاش کنیم با توجه به شرایطی که داریم برابر این تیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد توپ های کوچک تنیس که روی آن حروفی نوشته شده و در اختیار بازیکنان قرار گرفته گفت: این توپ را کی روش در اختیار ما قرار داده است که دارای شش قسمت است. قسمت اول در مورد حضورمان است، دومی در مورد از خودگذشتگی است. سومی در مورد احساس مسئولیت است، چهارمی در مورد هدف حضورمان است که آمده ایم فقط سه بازی کنیم. پنجمی در مورد گل است و ششمی در مورد انرژی مثبت است که باید به هم بدهیم و تمرکز خوبی داشته باشیم.

حیدری در مورد شرایط تیم ملی گفت: بعد از اینکه به جام جهانی صعود کردیم فکر کردیم همه چیز تمام شده و هفت - هشت ما خواب بودیم. بازی تدارکاتی نداشتیم تا به بازی با کویت رسیدیم که خیلی به درد تیم نمی خورد. استارت تمرینات از اردوی آفریقا بود که کی روش این اردو را در نظر گرفت و با خیلی از باشگاه ها دعوا داشت تا بازیکنان را از باشگاه ها بگیرد که خیلی هم به خاطر این ماجرا اذیت شد.

وی افزود: با این حال اردوی خوبی در آفریقا داشتیم و بعد از آن در اردوی اتریش همه بازیکنان بودند و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و بعد از آن به برزیل آمدیم و با ترینیداد بازی کردیم که خیلی به ما اعتماد به نفس داد چرا که شبیه به بازی با نیجریه بود. شاید خیلی ها فکر می کنند ما باید از این گروه بالا برویم اما اینطور نیست. جام جهانی سخت است و ما باید ابتدا تلاش کنیم خوب بازی کنیم و بعد از آن به فکر صعود باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز