خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفت‌وگو با ایلنا:

شرکت هپکو هیچ حمایتی از ما نمی‌کند/هنوز مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم

رضایی می‌گوید: تا مشخص شدن وضعیت شرکت هپکو نام تیم را تغییر نخواهد کرد و هزینه‌های جاری تیم بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان اراک خواهد بود.

ایرج رضایی، سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای شروع  فصل جدید لیگ هندبال، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم هپکو تمرینات خود را به‌صورت مداوم پیگیری می‌کند و برای حضور در لیگ هندبال از هماهنگی و آمادگی لازم برخوردار است. یکی از مشکلاتی که در ابتدای لیگ گریبان‌گیر ما شده است عدم حمایت شرکت هپکو از تیم هندبال هپکو اراک است. شرکت هپکو در چند وقت اخیر دچار مشکلات مالی شده است و به‌ همین خاطر نمی‌تواند از تیم هندبال حمایت کند.

او ادامه می‌دهد: در این بین تا مشخص شدن وضعیت شرکت هپکو نام تیم تغییر نخواهد کرد و هزینه‌های جاری تیم بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان اراک خواهد بود. ما هنوز مطالبات فصل پیش خود را دریافت نکرده‌ایم و همچنان منتظریم تا مشکلات اقتصادی شرکت هپکو برطرف شود.

رضایی به وضعیت لیگ هندبال اشاره و خاطرنشان می‌کند: از حالا نمی‌توان آینده لیگ را پیش‌بینی کرد. تیم ما به دلیل داشتن بازیکنان بومی همانند سال گذشته آمادگی خود را حفظ کرده است ولی سایر تیم‌ها باید پس از چند بازی به هماهنگی برسند. همه اهالی هندبال امیدوار هستند تا با مشخص شدن سرنوشت رییس فدراسیون هندبال و برنامه‌ریزی برای آینده هندبال، وضعیت بهتر شود.

سرمربی تیم هپکو اراک در مورد اسپانسرهای لیگ هندبال می‌گوید: شرکتی مانند هپکو که سال‌ها اسپانسر تیم ما بود به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند به حمایت کردن ادامه دهد. به غیر از لیگ فوتبال تقریبا همه لیگ‌های باشگاهی ورزش در ایران دارای مشکلات مالی و عدم حضور اسپانسر هستند و با گذشت زمان اسپانسرهایی که حضور دارند همینطور ریزش خواهند کرد.

 

 

کد خبر : ۴۲۷۲۴۸