خبرگزاری کار ایران

بسکتبالیست جوان ایرانی در بین برترین‌ها

محمد یوسف‌وند بازیکن تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی یونان و یکی از بازیکنان خوب تیم شیمیدر تهران در لیگ برتر سالجاری به یکی از کمپِ‌های معتبر بسکتبال جهان دعوت شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، این کمپ  پیش از  DRAFT NBA  همه ساله  در ایتالیا برگزارمی شود. شایان ذکراست تاریخ حضور محمد یوسف وند در این کمپ از  تاریخ ۲۰ الی ۲۳ خرداد و در شهر ترویزو  می باشد.

لازم به ذکراست این کمپ که با حمایت شرکت آدیداس با حضور ۴۵ بازیکن برتر جوان جهان٬ هر ساله برگزار می شود مهم ترین کمپ پیش از انتخاب سالیانه اِن بی اِی است و تمامی کمک مربیان (امسال با حضور کِنی اتکینسون از تیم آتلانتا هاکس ٬ نیک رس از تیم تورنتو رپتورز و مایک لانگونباردی از تیم کلیولند کاوالیرز)٬ بازیکنان٬ (امسال با حضور اندرو ویگینز از مینسوتا ٬ کلایل لاوری از تورنتو رپتروز )اسکاوت ها و مدیران باشگاه های اِن بی اِی و باشگاه های معتبراروپایی  (مانند تیم فنرباغچه ترکیه ) در آن حضور می یابدند تا عملکرد بازیکنان جوان را زیر نظر بگیرند..از این کمپ ۸۲ نفر تا به حال برای بازی در ان بی ای انتخاب شده اند (که ۳۷ نفر آنها همچنان در ان بی ای بازی می کنند) و ۸۸ نفر در یورولیگ مشغول به بازی شده اند.

 

کد خبر : ۳۶۶۸۷۷