خبرگزاری کار ایران

عضو جدید هیئت مدیره شرکت تولید پمپ‌های بزرگ و توربین آبی، پتکو؛

توسعه سبد محصولات شرکت پمپ و توربین پتکو

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۳۶

عضو هیئت مدیره شرکت تولید پمپ‌های بزرگ و توربین آبی، پتکو با اشاره به استراتژی‌های جدید شرکت پمپ و توربین پتکو گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است، سبد محصولات این شرکت توسعه پیدا کند.

شهاب تجری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به افزایش بازارهای داخلی، گفت: در حال حاضر شرکت پتکو در بازارهای نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی حضور دارد. این شرکت در برنامه توسعه‌ای خود قصد دارد با مدیریت صحیح، بازارهای بیشتری را به دست بیاورد.

وی راه رسیدن به اهداف شرکت پمپ و توربین پتکو را تغییر در زیرساخت‌های این شرکت دانست و گفت: در این راه باید اتوماسیون شرکت در بخش سخت افزاری و نرم افزاری، مانند: تهیه ماشین آلات، آموزش پرسنل و... تغییر پیدا کند. خوشبختانه این ایده در حال طراحی بوده و پس از تدوین و تایید هیئت مدیره، اجرا خواهد شد.

وی صادرات را منوط به جو سیاسی کشور دانست و گفت: علاوه بر تولید محصولات با شاخص‌های موجود برای رقابت با بازارهای جهانی، جو سیاسی نیز در صادرات بسیار اهمیت دارد.

عضو جدید هیئت مدیره شرکت پمپ و توربین پتکو یکی از اهداف شرکت پمپ و توربین پتکو را حضور در بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: زیرساخت های حضور در بازار سرمایه باید طراحی شود که امیدوارم این امر هرچه زودتر عملی شود.

تجری شرکت پمپ و توربین پتکو را مستثنی از مشکلات تحریم ها ندانست و گفت: طبیعتا مشکلات اقتصادی و تحریم ها، چالش‌هایی را برای این شرکت نیز ایجاد کرده است. یکی از روش‌ها مقابله با مشکلات موجود، داشتن راه‌کارهای مناسب مانند: تغییر در چارت سازمانی شرکت و استفاده از افراد توانمند است.

وی با اشاره به افزایش پروژه های شرکت پمپ و توربین پتکو، لازم دانست تا دسترسی به منابع افزایش پیدا کند و در این راستا عنوان کرد که باید از ظرفیت های داخلی و کشورهای منطقه استفاده شود.

بر اساس این گزارش: شرکت پتکو یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هولدینگ گروه صنعتی سدید بوده و امیرحسین کاوه مدیرعامل این هولدینگ صنعتی، طی حکمی شهاب تجری را به عضویت در هیات مدیره شرکت پتکو؛ منصوب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز