خبرگزاری کار ایران

با افزایش تکمیل خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان شکل گرفت:

شیب نزولی تعهدات معوقه ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۸۷۳

شرکت ایران خودرو با تمرکز بر تکمیل خودروهای ناقص و افزایش عرضه به مشتریان، تعهدات معوق خود را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، درحال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجرا است و مشتریان براساس اولویت ثبت نام خودروهای خود را از ایران خودرو تحویل می گیرند. سود مشارکت و جریمه دیرکرد تحویل خودرو نیز به صورت دقیق و کامل محاسبه و پرداخت می شود.

بر مبنای این گزارش، با بهبودهایی که در روند تامین و تولید ایجاد شده است، شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

شرکت ایران خودرو تحویل تعهدات معوق خود را در دستور کار قرار داده و درصدد است تا قبل از زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا کند. تحویل بیش از 410 هزار دستگاه خودرو از آغاز تحریم ها تا کنون، نشان از توان این شرکت در ایفای تعهدات خود دارد.

این گزارش می‌افزاید، با دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه‌های تامین، تولید، برنامه‌ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده‌اند.

با برنامه ریزی جهت تجاری سازی روزانه دو هزار دستگاه در هفته‌های آینده، تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو از این تعداد نیز فراتر خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز