خبرگزاری کار ایران

نخستین فروش فوری تنظیم بازار ایران خودرو در سال ۹۸ از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۴۴

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی خود، برنامه فروش‌های فوری موسوم به فروش تنظیم بازار را با عرضه دو محصول پرطرفدار از دوشنبه هفته جاری آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکو پرس‌، در نخستین برنامه فروش فوری سال ۹۸ دو محصول پژو ۲۰۶ هاچ بک تیپ ۵ و پژو ۴۰۵ بنزینی به مشتریان عرضه می شود. موعد تحویل خودروهای ثبت نامی ۳۰ روز درنظر گرفته شده است.

برنامه فروش تنظیم بازار محصولات ایران خودرو در روزهای آینده نیز با هدف تنظیم قیمت خودروهای این شرکت و با اختصاص ۲۰ درصد از تولید روزانه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام از مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته از محصولات ایران خودرو خرید نکرده اند، افراد بالای ۱۸ سال و هر کد ملی یک دستگاه خودرو از جمله محدودیت هایی است که به منظور ثبت نام مشتریان حقیقی درنظر گرفته شده است.

بررسی و مطالعات بازار حکایت از کاهش و تعدیل قیمت محصولات ایران خودرو به طور میانگین ۸ تا۱۲ درصد در حاشیه بازار به دلیل اجرای فروش فوری روزانه در اسفندماه سال گذشته دارد. فروش تنظیم بازار در سال جاری نیز به منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و تامین نیاز مشتریان حقیقی صورت می گیرد.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز