خبرگزاری کار ایران

فراهم‌سازی زمینه‌های ارتقای کیفیت در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۵۶

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: سه شاخص آموزش، استانداردسازی و استفاده از ابزار و تجهیزات برای افزایش کیفیت در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان مورد نیاز است که آموزشِ نیروی انسانی را باید مهمترین رکن توسعه‌ای این بخش دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، یزدان سیف در مراسم دومین همایش آموزشی بروزآمدی روش‌های فناورانه ارتقای کیفیت در حوزه‌ی گندم، آرد و نان، که در محل مرکز همایش‌های بین‌الملل هتل لاله برگزار شد، گفت: برای ارتقای کیفیت حوزه گندم، آرد و نان  در سال جاری برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده شده است که از جمله آن آموزش نیروی انسانی فعال در این حوزه است.

وی افزود: در حوزه نقل و انتقالات گندم و آرد، نیاز به استانداردسازی داریم و برای این منظور امسال از استقرار نمایندگان کارخانجات آرد در مراکز خرید برای نظارت بر روند خرید تضمینی استقبال کرده‌ایم تا کیفیت در نظام خرید تضمینی افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران عنوان کرد: طی سال‌های اخیر در بخش تجهیزات سرمایه‌گذاری خوبی و اعتبارات لازم برای تجهیز آزمایشگاه‌ها صرف شده است و این امیدواری وجود دارد که با استفاده از نیروی انسانی ماهر و آموزش ‌دیده در کنار استانداردهای تدوین شده کالای مناسب و باکیفیت تولید شود.

وی اضافه کرد: نگاه به گذشته نشان می‌دهد که در تمام حوزه‌ها روندی رو به رشد داشته‌ایم و با وجود برخی مشکلات، دستاوردهای زنجیره‌ی گندم، آرد و نان در سال‌های اخیر با دهه‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

سیف با اشاره به دستیابی این حوزه به بازارهای منطقه‌ای برای صادرات تولیدات و صنایع به ویژه در بخش آرد و ماکارونی اظهار کرد: موضوع این همایش که کیفیت است باید در راستای تداوم رشد و توسعه این بخش باشد تا از طریق افزایش کیفیت، توان رقابتی تولیدات حفظ شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: دشمن درصدد برهم زدن نظام اجتماعی حاکم بر کشور است و برای این منظور در سلب اعتماد متقابل مردم و مسئولان و تشکل‌ها تلاش می‌کند که باید در کنار هم با تزریق امید به جامعه در مسیر حفظ عزّت ملی بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز