خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۳۶

مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه یادآور تلاش های خستگی ناپذیر سفیران عصر آگاهی و دانایی است که با آسمانی شدن خبرنگار دلیر عرصه خبر، "شهید محمود صارمی" روز خبرنگار نام گرفت.

نقش و جایگاه شایسته خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست و بی شک رسالت آنان در همه حال بیان شفاف مسائل گوناگون اجتماعی مبتنی بر اصول حرفه ای، گفتار صادقانه و آگاهی بخشی به قشرهای مختلف جامعه به منظور دست یابی به کمال توسعه یافتگی است. 

خبرنگاری از مشاغل سخت و پر استرس کنونی است که توانمندی ها، عملکردها، موفقیت ها و ضعف های همه عناصر و قشرهای جامعه را  نمایان می کند.

نگاه دقیق توام با بیان نقدها، خبرنگار را در مسیری قرار می دهد که مردم، نمایندگی افکار عمومی را از او انتظار دارند. از این رو جایگاه خبرنگاران بسیار رفیع و رسالت شان بسی ارزشمند است که وظیفه داریم در انجام رسالت آنان یاریگرشان باشیم.  

  در ایران اسلامی مسئولیت خبرنگاران در دوران پرتلاطم پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به اثبات رسیده است و در شرایط کنونی کشور و به ویژه وضعیت فعلی نقش و عملکرد خبرنگاران و رسانه های خبری به منظور امیدبخشی به مردم و جامعه و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی بیش از هر زمانی دیگر برجسته و مشهود است و جا دارد که اصحاب فرهیخته رسانه ضمن بیان شفاف دیدگاه های کارشناسی و نقدهای دلسوزانه، مدیران، تلاشگران و متخصصان صنعت خودرو را در خودکفایی و استقلال کشور یاری رسانند تا بتوانیم در سایه همدلی و اتحاد ملی این برهه حساس را با سربلندی و عزت ایران اسلامی پشت سر بگذاریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبرنگار خصوصا "شهید صارمی"، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی را برای همه اصحاب رسانه خواستارم.

محسن جهرودی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز