خبرگزاری کار ایران

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه:

حضور ذوب آهن در نشست تعاملی مدیران نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه کشور

کد خبر : ۶۱۶۰۸۸

سعید امید قائمی معاون مالی واقتصادی و روح ا... فاضل پور مدیر راهبری شرکت ها ، امورمجامع و سهام شرکت در نشست عصرانه کاری در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شرکت نمودند.

به گزارش ایلنا، مسئولین حوزه مالی و اقتصادی شرکت در این نشست با مسئولین بانک ها ، مدیران شرکت های سرمایه گذاری و ... در خصوص جذب منابع مالی و پتانسیل های سرمایه گذاری در ذوب آهن اصفهان مذاکره کردند .

در این نشست بیش از ۱۰۰نفر از مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره بازارهای مالی کشور، به ویژه برخی مدیران بانکی و بیمه ای ، مدیران شرکت های سرمایه گذاری، هلدینگ ها و واحدهای صنعتی حضور داشتند.

حضور ۲۰ میهمان خارجی در این برنامه عصرانه کاری قابل توجه بود. میهمانان خارجی شرکت کننده از کشورهای یونان، سوییس،ایتالیا، سوئد، پاکستان و اندونزی حضور داشتند که ضمن آشنایی با سه بازار پول،سرمایه و بیمه ایران مذاکراتی در خصوص همکاری های بیشتر را نیز در دستور کار داشتند.

این برنامه عصرانه کاری که با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه بود، با هدف آشنایی و افزایش ارتباط میان نهادهای مهم اقتصادی برگزار شد. شرکت کنندگان در این نشست ضمن تبادل اطلاعات در خصوص فعالیت های کاری، بر همکاری و تعامل میان بازار های اقتصادی کشور تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز