خبرگزاری کار ایران

تست درایو میتسوبیشی در پارکینگ شماره ۲ ارم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۶۹

تست درایو محصولات میتسوبیشی برگزار شد و علاقمندان به این برند اصیل ژاپنی توانستند محصول مورد نظر را در محیط مناسبی تست کنند.

به گزارش ایلنا، ارتباط مستقیم و نزدیک با خریداران از اصول میتسوبیشی بوده و ما در این برند معتقد هستیم که این روش، بهترین راه برای ارائه اطلاعات کاربردی و معتبر برای مشتریان و علاقه‌مندان خودرو به خصوص میتسوبیشی است.

در این راستا همایش تست درایو محصولات میتسوبیشی در پارکینگ شماره ۲ مجموعه تفریحی ارم برگزار شد که علاقمندان به این برند اصیل ژاپنی توانستند محصول مورد نظر را در محیط مناسبی تست کنند.

در این رویداد، ۴ خودرو به منظور تست، تعبیه دیده شده بود، که خودروهای میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی ای‌اس‌ایکس، میتسوبیشی میراژ و میتسوبیشی اوتلندر برای تست درایو در اختیار علاقمندان قرار گرفت. همچنین نمونه دیگری از همین خودروهای به صورت دمو برای بازدید مشتریان که در صف انتظار بودند در این محیط قرار داده شده بود.

شایان ذکر است که خودروی میتسوبیشی اوتلندر PHEV و تمامی مدل‌های ۲۰۱۸ به صورت دمو برای بازدید در این محل قرار گرفتند.

به منظور پوشش هر چه بهتر این رویداد، به صورت لایو در اینستاگرام برای کسانی که نتوانستند همراه ما در این رویداد شرکت کنند، با آن‌ها همراه باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بع وب سایت آرین موتور مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز