خبرگزاری کار ایران

گشایش هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی واسباب بازی

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۷۸

هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی امروزبا حضور دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی کشور و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز بکار کرد، اگر خواهان مشاهده و تهیه اسباب بازی های جدید تولیدی شرکت های ایرانی هستید، حتما سری به این نمایشگاه بزنید.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه صد ها نوع اسباب بازی طراحی و تولید شده شرکت های ایرانی و همچنین بازی های بومی مناطق مختلف کشور عرضه و به نمایش مخاطبان بویژه کودکان و خانواده ها گذاشته شده است.

در هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی انواع اسباب بازی های فکری،هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، بازی های آموزشی،انواع اسباببازی پلاسکویی،انواع اسباب بازیهای پسرانه انواع ماشین و کامیون، سه چرخه، رالی اسپرت و انواع عروسک ها ، ماشین و کامیون، سه چرخه و ده ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار گرفت.

معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید‌کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی، برخی دیگر از مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است

یکی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی که همزمان با دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت آن روزهای کودکان و نوجوانان و همچنین بیان خاطرات روزهای انقلاب و بازی های آن دوران است.

در این نمایشگاه اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است،عرضه می شود.همچنین برنامه بازدید گروهی دانش آموزان از نمایشگاه نیز برنامه ریزی شده است

قرار است در حاشیه هفتمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی ؛ برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و والدین آنها به اجرا گذاشته شود.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، تولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان بازی های کمک آموزشی، دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان تجهیزات و مواد اولیه تولید و ساخت اسباب بازی و سرگرمی و ارائه کنندگان خدمات بازرگانی هستند.

گفتنی است مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب ترین دغدغه­های جامعه بشری بوده، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص برخی شرکت ها و کمپانی ها شده است و این شرکت­ ها نسبت به طراحی و تولید انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازار مخاطب اقدام می کنند. لذا انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان، مطلبی بسیار مهمی است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و در این بین انتخاب اسباب بازی ایرانی که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده  نقش مهمی در رشد فرزندان خواهد داشت.

هفتمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی از امروز تا 20 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 صبح تا 20 (هشت شب) در سالن نمایشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز