خبرگزاری کار ایران

تشکیل کنسرسیوم های صادراتی؛ کاهش ریسک بنگاهها در ورود به بازارهای بین المللی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۹۶

بنگاه های کوچک و متوسط، اغلب با مشکلات قابل توجهی، به ویژه در ورود به بازارهای خارج از کشور، مواجه هستند،که در این زمینه، کنسرسیوم های صادراتی، نه تنها به اعضاء خود در زمینه حضور در صادرات کمک می کند، بلکه می تواند مزیت های قابل توجه دیگری را نیز به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی تهران با اشاره به جهانی شدن اقتصاد و بازرگانی و شدت رقابت در بازارها همچنین نقش صادرات در رشد تولید و رونق اقتصادی کشور، گفت: بنگاه های کوچک و متوسط، اغلب با مشکلات قابل توجهی، به ویژه در ورود به بازارهای خارج از کشور، مواجه هستند،که در این زمینه، کنسرسیوم های صادراتی، نه تنها به اعضاء خود در زمینه حضور در صادرات کمک می کند، بلکه می تواند مزیت های قابل توجه دیگری را نیز به همراه داشته باشد.

"نسرین مصدق صدقی" اظهار داشت: کاهش ریسک اعضای کنسرسیوم، صرفه جویی در زمان، هزینه‌های؛ اداری، حمل و نقل، انبار نمودن و در نهایت بهبود سودآوری از جمله مزیت های تشکیل کنسرسیوم های صادراتی می باشد.

وی افزود: در راستای برنامه های توسعه صادرات صنایع کوچک و خوشه های کسب و کار 4 کنسرسیوم صادراتی تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، پلاستیک، سنگ ایران و استون باکس در استان تهران در سالجاری شکل گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز